nej hvor det tordner her :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2013

trunte89

Jeg har ikke så meget imod det når jeg bare er inde for.
Var jeg bare ikke igår eftermiddags! Der blev jeg sgu bange. Skulle hente min datter i skoven og gå hjem. En tur på en 40 min. Havde overvejet en taxa. Men det regnede ikke da vi gik derfra og buldrede kun lidt ud over vandet. Da vi så havde gået et kvarter. Væltede regnen ned! ( som i virkelig væltede!! ) og meget hurtigt Var lynene helt over os. Og tordenen var så voldsom høj. Dt slog ned flere steder. Mn datter gik fuldstændigt i panik. Og jeg gjorde nok også lidt. Så vi LØB alt hvad vi kunne ned til mine bedsteforældre som heldigvis boede 25 min fra skoven.
Puha en tur.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2013

hekran

Vi har ikke haft en dråbe vand eller et enkelt lynnedslag endnu... gad vide, om det så kommer i dag?

Anmeld

20. juni 2013

helle85

MiichellaMalou skriver:

Enten har jeg sovet meget tungt i nat ellers har der intet været her, kunne ellers godt tænke mig et ordentlig uvejr så luften virkelig kunne blive renset.

ja hvis det har været der op, så må du have sovet tungt

jeg ville også mene at det torden vejr igår ville rense luften, men det har det ikke gjort det er endnu varmer idag

Anmeld

20. juni 2013

MortilElias2010

helle85 skriver:

jeg hader virkelig torden vejr og lynene kommer bare hele tiden bragene nå ikke engang at være over før det næste lyn kommer

hvor dan har i andre det med så slemt torden???

jeg er skide bange, så jeg sidder her alene manden er lige gået i seng da han næsten lige er kommet hjem fra arbejde og børnene sover.

Jeg hader torden om natten, så står altid op hvis det sker og tager billeder eller filmer lynene og lader mig fascinere i min skræk over det.  For ærligt er tordenvejr ret kedeligt om dagen når man ikke kan se lynene, så lidt mellem dag og nat er super - så ELSKER jeg tordenvejr  

Anmeld

20. juni 2013

K&S

helle85 skriver:

jeg hader virkelig torden vejr og lynene kommer bare hele tiden bragene nå ikke engang at være over før det næste lyn kommer

hvor dan har i andre det med så slemt torden???

jeg er skide bange, så jeg sidder her alene manden er lige gået i seng da han næsten lige er kommet hjem fra arbejde og børnene sover.

Anton er meget fascineret af lyn og torden, så vi stod på altanen og kiggede på lyn og lyttede til torden, mens det stod ned i stænger  HYGGELIGT....!

Anmeld

20. juni 2013

Gittemor09

helle85 skriver:

det gjorde det også, men det var ikke lige over os og så er jeg mere rolig

jeg var først rolig ved 4-tiden

en kammerat måtte sms'e mig i søvn

Anmeld

20. juni 2013

Bshizzle

Jeg går FULDSTÆNDIG i panik når det lyner og tordner 

Faktisk får jeg altid ondt i maven, og ikke ønsker at være alene 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.