lige et spørgsmål!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
10 svar
1 synes godt om
19. juni 2013

DianaRJS

jeg har et spørgsmål fra min bedste veninde....

Hun fik den dejligste lille prinsesse for snart 6 mdr siden, men har stadig ikke haft sin menstruation, andre hvor der gik langtid efter en fødsel...

jeg ville af hjertet gerne selv kunne svare på det men begge gange har jeg haft det en månede efter jeg stoppede med at bløde fra fødsel...

håber nogle af jer kan hjælpe lidt, så hun kan falde lidt til ro igen, uden at gå og spekulere over hvorfor hun ikke får den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ammer hun? Jeg fik først min mens efter jeg stoppede med at amme. 7 måneder

Anmeld

19. juni 2013

DianaRJS

Mor11 skriver:

Ammer hun? Jeg fik først min mens efter jeg stoppede med at amme. 7 måneder

ja det gør hun.... kan de have noget at sige da?

som sagt er jeg selv helt uvidende om det.... men lovede bare at forhøre mig herinde for hende da hun er blevet helt nervøs for om der kunne været sket noget under fødslen

Anmeld

19. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
DianaRJS skriver:

ja det gør hun.... kan de have noget at sige da?

som sagt er jeg selv helt uvidende om det.... men lovede bare at forhøre mig herinde for hende da hun er blevet helt nervøs for om der kunne været sket noget under fødslen

Ja det kan det. Kender en del der først har fået det efter amningen var slut det er sikkert noget med hormonerne prøv at Google det

Anmeld

19. juni 2013

VIPpigen

Jeg havde ikke mens i 5 måneder efterder fødte. Den begyndte først da jeg ikke fuldammede længere. Havde fået at vide af en veninde den ville begynde med det samme, altså måneden efter. Men det var ikke tilfældet her.

havde så heldigvis herinde hørt at det var normalt når man ammede... 

Anmeld

19. juni 2013

DianaRJS

VIPpigen skriver:

Jeg havde ikke mens i 5 måneder efterder fødte. Den begyndte først da jeg ikke fuldammede længere. Havde fået at vide af en veninde den ville begynde med det samme, altså måneden efter. Men det var ikke tilfældet her.

havde så heldigvis herinde hørt at det var normalt når man ammede... 

okay super.. siger mange tak på min venindes vegne

så tror jeg hun kan slappe lidt af igen

er altså også vanvittigt at spørge mig jo jeg fik det 1 månede efter begge gange, dog ammede jeg ikke ved nr 2, da der ikke var mælk der mættede til ham...

Anmeld

19. juni 2013

Mumto3

Jeg har tre børn og med alle tre børn gik der et år før jeg fik mens efter fødslen. Jeg var ved at blive vanvittig for vi ville gerne have vores børn tæt på hinanden. Nu er der knapt 2 år mellem dem 

Anmeld

19. juni 2013

VIPpigen

DianaRJS skriver:

okay super.. siger mange tak på min venindes vegne

så tror jeg hun kan slappe lidt af igen

er altså også vanvittigt at spørge mig jo jeg fik det 1 månede efter begge gange, dog ammede jeg ikke ved nr 2, da der ikke var mælk der mættede til ham...

Det svinger vidst også helt vildt, nogen kan gå i 1 1/2 år uden at den kommer, og uden graviditet... Det er skisme vildt... Og nøj hvor ville jeg ønske det var mig...

Efter min mens startede var det så tydeligt på min datter hvornår mens var på vej, hun spiste slet ikke aktivt ved brystet. Men "de kloge" siger også at smagen på mælken ændre sig i løbet af ens cyklus (hvad ved jeg, jeg smagte ikke på mælken)

Anmeld

20. juni 2013

mor88

DianaRJS skriver:

jeg har et spørgsmål fra min bedste veninde....

Hun fik den dejligste lille prinsesse for snart 6 mdr siden, men har stadig ikke haft sin menstruation, andre hvor der gik langtid efter en fødsel...

jeg ville af hjertet gerne selv kunne svare på det men begge gange har jeg haft det en månede efter jeg stoppede med at bløde fra fødsel...

håber nogle af jer kan hjælpe lidt, så hun kan falde lidt til ro igen, uden at gå og spekulere over hvorfor hun ikke får den

min menstruation kom først efter 9 måneder, og en af mine veninder fik først sin efter 11 måneder 

Det er vist meget normalt 

Anmeld

20. juni 2013

Kløver

De fleste jeg kender som har født har først fået mens igen efter 8-9 mdr nogle længere andre kortere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.