Fra henvisning til samtale???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

711 visninger
10 svar
1 synes godt om
19. juni 2013

salix

Hej de damer 

jeg var for ca 14 dage siden ved lægen og få lavet de sidste prøver for at henvisningen til behandling kunne blive sendt og nu er det jo så at jeg sidder og tænker hvor længe går der enligt fra henvisningen bliver sent til man kommer til første samtale???

må indrømme at jeg da er ret utålmodigt og håber at vi kan nå til samtale inden de går på ferie 

Det er OUH jeg er henvist til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2013

esioul

salix skriver:

Hej de damer 

jeg var for ca 14 dage siden ved lægen og få lavet de sidste prøver for at henvisningen til behandling kunne blive sendt og nu er det jo så at jeg sidder og tænker hvor længe går der enligt fra henvisningen bliver sent til man kommer til første samtale???

må indrømme at jeg da er ret utålmodigt og håber at vi kan nå til samtale inden de går på ferie 

Vi ventede 2½ måned

Anmeld

19. juni 2013

salix

esioul skriver:

Vi ventede 2½ måned

Øv altså det er jo længe 

Så når vi måske slet ikke igang i år 

Anmeld

19. juni 2013

esioul

salix skriver:

Øv altså det er jo længe 

Så når vi måske slet ikke igang i år 

Du kan se min profil tekst. Der står vores forløb beskrevet.

Det kan jo være der er kortere ventetid på OUH, men min opfattelse er at der er noget ventetid på 1 samtale, men når den så er ovre går det hurtigt.

Anmeld

19. juni 2013

tweety2060

kan ikke huske hvor lang tid der gik, men vi røg ind i strejken mm..... men det er ikke sikkert i kan starte behandling før efter ferien... og alt efter hvor mange de har, så kan der jo være yderlig ventetid efter samtalen, men håber det går hurtigt

Anmeld

19. juni 2013

tweety2060

tweety2060 skriver:

kan ikke huske hvor lang tid der gik, men vi røg ind i strejken mm..... men det er ikke sikkert i kan starte behandling før efter ferien... og alt efter hvor mange de har, så kan der jo være yderlig ventetid efter samtalen, men håber det går hurtigt

Altså ønsker ikke at være en lyseslukker, men det var lige min første tanke.... fra én der har været i behandlingssystemet i en del år

Anmeld

19. juni 2013

miss-cl

Vi skal til første samtale på fredag, og vil skyde på fra henvisning til nu er der gået højst 2 mdr.

Lykke til jer.. Vi skal selv på OUH

Anmeld

19. juni 2013

ønskebørn74

salix skriver:

Hej de damer 

6,5 md.. 

Anmeld

19. juni 2013

pussekat

salix skriver:

Hej de damer 

hejsa
tro ikke i når det før ferie da for de her lukke i 28 ,29, og 30

Anmeld

20. juni 2013

salix

miss-cl skriver:

Vi skal til første samtale på fredag, og vil skyde på fra henvisning til nu er der gået højst 2 mdr.

Lykke til jer.. Vi skal selv på OUH

2 måneder ja det burde være til at klare for der skulle jo ikke være nogen vente tid når man først har været til samtalen... Så burde vi med lidt (meget) held kunne nå et forsøg inden de holder juleferie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.