Anonyme svar tilladt 
Jeg slog det selvfølgelig op på facebook, da jeg var mega glad!!!
Hvad jeg liiiige havde glemt var, at jeg stadig havde en x-kollega på vennelisten (h*n stoppede for ca 1 år siden på arbejdspladsen), som åbenbart stadig er i kontakt med vores chef..
Vedkommende har så selvfølgelig kommenteret:
"Hvordan jeg kan håndtere og tage kørekort til en tung motorcykel, når jeg går sygemeldt"
"Det bliver din chef da glad for at høre."
"Du tager fuldstændig pis på din chef. Tag dog at sig dit job op i stedet for at udnytte dét og dine kollegaer. Du er overhovedet ikke loyal."
Som sagt har jeg ikke haft kontakt til denne x-kollega i knap 1 år. Og havde faktisk glemt at jeg havde vedkommende på min venneliste. Desuden forstår jeg ikke, hvordan vedkommende kan have så ondt i r**** over det, når h*n ikke kender min situation, samt grund til sygemelding..
Eller jo, ved nok det er pga graviditet, da min chef ikke går stille med dørene
Men det er sådan set også ligemeget nu. 
Sagen er den, at denne kollega har sagt det videre til chefen, og hvad nu??? Kan han indberette det til kommunen? Og hvad gør de så?
Jeg vil jo stadig holde på, at der er stor forskel på et fysisk hårdt arbejde, og sidde på en motorcykel - jeg kører jo også bil, handler ind osv!!! Jeg er ikke sengeliggende, og må heller ikke være det!
Dertil skal så siges at jeg har et meget anstrengt forhold til arbejdspladsen/chefen i forvejen, pga psykisk dårligt arbejdsmiljø, men det er en meget lang, og helt anden historie (som lægen også har været med inde over)...
Hvis der er nogle der skulle genkende mig, så venligst ikke oplys mit profilnavn, men evt skriv en PB i stedet