Til jer, som skriver barnets bog uniquebook book bjørn pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
3 svar
1 synes godt om
19. juni 2013

Malli

Jeg er i gang med at skrive barnets bog, købt hos uniquebook!

Men jeg har nu fået smidt cd'en væk, og jeg mangler en del emner, (ca 8) som jeg ikke har fået skrevet!

Nu har jeg kontaktet uniquebook, som siger at jeg må købe en ny bog til 399 kr for at få de mistet emner

Men tænker, om der er nogen af jer der skriver barnets bog, design skal være pige- Bjørn ulinieret!
Og om jeg mon på en måde kan få tilsendt emnerne jeg mangler!?

Krydser fingre, for at nogle kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2013

Malli

ingen?

Anmeld

19. juni 2013

lille fnug

ØJeg er i gang med at skrive barnets bog, købt hos uniquebook!

Men jeg har nu fået smidt cd'en væk, og jeg mangler en del emner, (ca 8) som jeg ikke har fået skrevet!

Nu har jeg kontaktet uniquebook, som siger at jeg må købe en ny bog til 399 kr for at få de mistet emner

Men tænker, om der er nogen af jer der skriver barnets bog, design skal være pige- Bjørn ulinieret!
Og om jeg mon på en måde kan få tilsendt emnerne jeg mangler!?

Krydser fingre, for at nogle kan hjælpe

Øv hvor en dårlig service. Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men der står på deres hjemmeside at når man er medlem kan man altid downloade emnerne igen i tilfælde af ødelagt computer, ny computer mv. Så synes da du skal kontakte dem igen.
Håber de er mere villige til at hjælpe dig denne gang.

Anmeld

19. juni 2013

lille fnug

Citat fra deres hjemmeside: Du får en garanti – Så længe du er medlem, er du omfattet af en garanti, der dækker at alle dine downloads/filer er sikret. Mister du emnerne på din computer (som følge af nedbrud af harddisk/computer) eller får du ny computer, kan du altid gå herind og downloade emnerne og alt andet igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.