Eksem. Nogen der ved hvad det er? (Billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.558 visninger
10 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. juni 2013

Anonym trådstarter

Hej. Jeg er anonym da jeg egentlig ikke bryder mig om at lægge sådanne billeder ind. Men min datter havde feber fra lørdag morgen og frem til mandag, søndag kastede hun op og fik det mærkbar bedre derefter. Nå men mandag kom så det her eksem, og vi ville lige se det an, men nu har det bredt sig, i nat vågnede hun flere gange og det virker som om det klør.

Nogen der synes de ved hvad det er og tror i det er nødvendigt at Ringe til vagtlægen? Hun er frisk osv. Dog skal der ikke meget til før hun bliver ked og pylret. Min datter er 22 mdr.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2013

L&V

Anonym skriver:

Hej. Jeg er anonym da jeg egentlig ikke bryder mig om at lægge sådanne billeder ind. Men min datter havde feber fra lørdag morgen og frem til mandag, søndag kastede hun op og fik det mærkbar bedre derefter. Nå men mandag kom så det her eksem, og vi ville lige se det an, men nu har det bredt sig, i nat vågnede hun flere gange og det virker som om det klør.

Nogen der synes de ved hvad det er og tror i det er nødvendigt at Ringe til vagtlægen? Hun er frisk osv. Dog skal der ikke meget til før hun bliver ked og pylret. Min datter er 22 mdr.

Det er ik eksem. Det lyder som udslet efter 3dags feber

Anmeld

19. juni 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Det er ik eksem. Det lyder som udslet efter 3dags feber

. Men er det noget jeg skal ringe til vagtlægen med? Eller går det over af sig selv.?

Anmeld

19. juni 2013

Pinkrose

Anonym skriver:

Vil også sige 3 dags feber

Evt læs om den på nettet , ligner meget det samme som min datter fik i den forbindelse og samme sygdoms forløb op til

Anmeld

19. juni 2013

Anonym trådstarter

Denisep skriver:

Vil også sige 3 dags feber

Evt læs om den på nettet , ligner meget det samme som min datter fik i den forbindelse og samme sygdoms forløb op til

Ok. Will do. Tak for svar.

Anmeld

19. juni 2013

L&V

Anonym skriver:

. Men er det noget jeg skal ringe til vagtlægen med? Eller går det over af sig selv.?

De ka ik gøre noget så nej det ville jeg ik. Det er en alm børnesygdom. sørg for hun ik sveder for så klør det. smør det evt med en kølende creme

Anmeld

19. juni 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

De ka ik gøre noget så nej det ville jeg ik. Det er en alm børnesygdom. sørg for hun ik sveder for så klør det. smør det evt med en kølende creme

Ja det passer sgu meget godt. tak for svar.

Anmeld

19. juni 2013

gonefishing

Anonym skriver:

H Hej. Jeg er anonym da jeg egentlig ikke bryder mig om at lægge sådanne billeder ind. Men min datter havde feber fra lørdag morgen og frem til mandag, søndag kastede hun op og fik det mærkbar bedre derefter. Nå men mandag kom så det her eksem, og vi ville lige se det an, men nu har det bredt sig, i nat vågnede hun flere gange og det virker som om det klør.

Jeg synes det ligner nældefeber

Anmeld

19. juni 2013

Kløver

Anonym skriver:

Lyder som 3 dages feber

http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/tredagesfeb er.htm

Anmeld

19. juni 2013

Fuglemor

Det ligner vores datters eksem da det var værst. Men vil sige at hvis hun har haft feber i flere dage så er det nok som de andre nævner tre dages 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.