Kryds for os (huskøb)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

990 visninger
13 svar
5 synes godt om
19. juni 2013

Loa

Manden skal i banken imorgen og snakke med dem om salg af lejlighed (dækning af tab) samt muligheden for at købe hus, så kryds kryds for at de siger ok

Jeg har allerede fundet huset, så ville være helt fantastisk at kunne komme videre i processen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2013

gonefishing

Loa skriver:

Manden skal i banken imorgen og snakke med dem om salg af lejlighed (dækning af tab) samt muligheden for at købe hus, så kryds kryds for at de siger ok

Jeg har allerede fundet huset, så ville være helt fantastisk at kunne komme videre i processen

Vi fik afslag på trod af manden har en lederstilling i samne bank. Noget med at de har lavet det om, så tabet på lejligheden skal lægges ind som forbrugsgæld og betales af over få år i stedet for de typiske 10-30år
Håber snart tiderne ændre sig. Håber på i kommer igennem.

Anmeld

19. juni 2013

Loa

Flodkilling skriver:

Vi fik afslag på trod af manden har en lederstilling i samne bank. Noget med at de har lavet det om, så tabet på lejligheden skal lægges ind som forbrugsgæld og betales af over få år i stedet for de typiske 10-30år
Håber snart tiderne ændre sig. Håber på i kommer igennem.

Ej det var da lidt vildt når han ligefrem har en lederstilling

Hmm ja, vi må se hvad de siger, håber håber bare, så vi snart kan komme videre....

Anmeld

19. juni 2013

Koen.

for i får lov

Anmeld

19. juni 2013

Loa

Tanja. skriver:

for i får lov

Taaaaaaak

Vil SÅ gerne give min datter mere plads og en have

Anmeld

19. juni 2013

Koen.

Loa skriver:

Taaaaaaak

Vil SÅ gerne give min datter mere plads og en have

Det kan jeg virkelig godt forstå!! Vi har ikke økonomi til at købe pt da jeg stadig studere, men var heldige og finde et hus på 160 kvm+kæmpe have til leje og det er vidunderligt

Du må jo lige give lyd så vi ved om de krydsede fingre har virket

Anmeld

19. juni 2013

Loa

Tanja. skriver:

Det kan jeg virkelig godt forstå!! Vi har ikke økonomi til at købe pt da jeg stadig studere, men var heldige og finde et hus på 160 kvm+kæmpe have til leje og det er vidunderligt

Du må jo lige give lyd så vi ved om de krydsede fingre har virket

Ej hvor lækkert

Vi har været ude i at leje huse mens lejligheden blev lejet ud, men nu VIL vi have vores eget og komme af med lejligheden, så må vi tage det tab med der nu kommer....

Jaa det skal jeg nok.. Håber så meget, men tør næsten ikke håbe for meget

Anmeld

19. juni 2013

Koen.

Loa skriver:

Ej hvor lækkert

Vi har været ude i at leje huse mens lejligheden blev lejet ud, men nu VIL vi have vores eget og komme af med lejligheden, så må vi tage det tab med der nu kommer....

Jaa det skal jeg nok.. Håber så meget, men tør næsten ikke håbe for meget

Det må os være skønt med eget hus, at kunne gøre som man vil

Så skal der både krydses fingre for ja i banken og for et meget lille tab på lejligheden

Anmeld

10. juli 2013

Loa

Tanja. skriver:

for i får lov

Dine krydsede fingre hjalp

Banken vil gerne hjælpe os med at dække tabet på lejligheden samt låne os til hus, så nu sender de det videre til kreditforeningen som skal endeligt godkende
Håber virkelig det går igennem!!

Anmeld

10. juli 2013

gonefishing

Loa skriver:

Krydser fingre.
Altså hvis I kan tage tabet, som skal lægges om til forbrugslån i disse tider og afvikles over max 5 år, og stadig have en sund økonomi så tror jeg bestemt den er der!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.