Kærestesorger under graviditeten????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

791 visninger
1 svar
2 synes godt om
19. juni 2013

Anonym trådstarter

Til jer der havde kærestesorger/hårdt brud med kæresten under graviditeten, hvordan havde i det da i havde født, var det stadig hårdt, eller ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2013

Leneur

Anonym skriver:

Til jer der havde kærestesorger/hårdt brud med kæresten under graviditeten, hvordan havde i det da i havde født, var det stadig hårdt, eller ?

Hmm, for mit vedkommende forlod jeg min datters biofar 6 mdr. inde i graviditeten og selvom det var mig der gik, var jeg sgu' ked af det, nok fordi min opfattelse af at sætte et barn i verden består af 2 mennesker der elsker hinanden så højt at det var det ultimative man kunne gøre, så det at min drøm om en kernefamilie brast gjorde mig meget ked af det men det kunne ikke være anderledes pga. hans opførsel. Min ked af det-hed blev dog hurtigt afløst af vrede, da han ikke ville lade mig være og ringede og sendte beskeder op til 50 gange om dagen og også forfulgte mig. Samtidig med var jeg flyttet hjem til min mor og havde travlt med at finde en ny lejlighed, så jeg havde mit eget inden jeg fødte. Det nåede jeg heldigvis, så min kærestesorg blev hurtigt afløst af noget gåpåmod og fandenivoldskhed og da jeg fødte mit lillenus var der slet ikke tid til at søbe i tankerne om det der kunne have været, så sådan håber jeg også det bliver for dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.