Fantastisk scanning-optur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.080 visninger
16 svar
10 synes godt om
19. juni 2013

Kløver

Wohooooo

Var i dag til scanning og har lavet hele 4 æg.... 3 i højre side og 1 i venstre, så det lyder lovende, skal scannes igen fredag og så insemination i starten af næste uge

Er så glad, og synes det er så fantastisk

Andre med så mange æg til iui og fik i gevinst og var der 1,2 eller flere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2013

BigHope13

Maja84 skriver:

Wohooooo

Var i dag til scanning og har lavet hele 4 æg.... 3 i højre side og 1 i venstre, så det lyder lovende, skal scannes igen fredag og så insemination i starten af næste uge

Er så glad, og synes det er så fantastisk

Andre med så mange æg til iui og fik i gevinst og var der 1,2 eller flere

Jubii lige den tråd jeg kiggede efter
yes yes hvor er det bare fedt og flot med 4 æg

jeg har begge gange "kun" haft 2 æg og er jo så gravid med et styks dreng

Ihhh hvor jeg bare krydser fingre for det vil lykkedes

Anmeld

19. juni 2013

Kløver

BigHope13 skriver:

Jubii lige den tråd jeg kiggede efter
yes yes hvor er det bare fedt og flot med 4 æg

jeg har begge gange "kun" haft 2 æg og er jo så gravid med et styks dreng

Ihhh hvor jeg bare krydser fingre for det vil lykkedes

Tusind tak, hvor er du sød.

Så dejligt for dig med en lille dreng hvornår har du termin ?

Håber også vi får gevinst denne gang, med så mange æg må der da være et der vil vokse sig stort vil have termin ca 19 marts hvis det lykkedes så kunne være dejligt

Anmeld

19. juni 2013

BigHope13

Maja84 skriver:

Tusind tak, hvor er du sød.

Så dejligt for dig med en lille dreng hvornår har du termin ?

Håber også vi får gevinst denne gang, med så mange æg må der da være et der vil vokse sig stort vil have termin ca 19 marts hvis det lykkedes så kunne være dejligt

Mange tak
har termin 2 november

jeg vil sige du har ret godt odds for at mindst to æg bliver flotte store
hvordan ville i have det med at vente tvillinger, den chance forekommer jo også med 2-4 æg

Anmeld

19. juni 2013

Kløver

BigHope13 skriver:

Mange tak
har termin 2 november

jeg vil sige du har ret godt odds for at mindst to æg bliver flotte store
hvordan ville i have det med at vente tvillinger, den chance forekommer jo også med 2-4 æg

Sikke en dejlig tid at have termin på, så passer det med sommer/sensommer at han bliver mere aktiv bliver da så dejligt

Hun mente at de 3 nok skulle blive gode, og måske også det 4 i venstre side, men det var det mindste, men de så alle ud til at udvikle sig rigtig fint, og tror det var det største som var 11 mm så hun mente det nok passede med insemination tirsdag, så er spændt på scanning på fredag, hvordan æggene har udviklet sig har det helt fint med tvillinger, har forberedt mig lidt mentalt så skulle der komme to er det helt fint, vi bliver glade om der bliver 1 eller 2
Hun mente derovre at risikoen ikke er stor, at de er sjældent mere end 1 sætter sig fast, hvad tror du, tænker Hjort også hvis der er 3-4 gode æg

Anmeld

19. juni 2013

BigHope13

Maja84 skriver:

Sikke en dejlig tid at have termin på, så passer det med sommer/sensommer at han bliver mere aktiv bliver da så dejligt

Hun mente at de 3 nok skulle blive gode, og måske også det 4 i venstre side, men det var det mindste, men de så alle ud til at udvikle sig rigtig fint, og tror det var det største som var 11 mm så hun mente det nok passede med insemination tirsdag, så er spændt på scanning på fredag, hvordan æggene har udviklet sig har det helt fint med tvillinger, har forberedt mig lidt mentalt så skulle der komme to er det helt fint, vi bliver glade om der bliver 1 eller 2
Hun mente derovre at risikoen ikke er stor, at de er sjældent mere end 1 sætter sig fast, hvad tror du, tænker Hjort også hvis der er 3-4 gode æg

Ja synes også det er en rigtig skøn tid. Og gud hvor jeg glæder mig til december mdr

Bliver rigtig spændende at se hvordan de har udviklet sig på fredag tja ved egentlig ikke hvor stor chancen for tvillinger er ved iui men ja hvis der er mere end et æg er der vel også chance for mere end et barn
ved at pcoramt herinde fra havde 3 æg og hun er gravid med tvillinger

Men som du siger 1 eller 2 de er alle vedkommende

Anmeld

19. juni 2013

Kløver

BigHope13 skriver:

Ja synes også det er en rigtig skøn tid. Og gud hvor jeg glæder mig til december mdr

Bliver rigtig spændende at se hvordan de har udviklet sig på fredag tja ved egentlig ikke hvor stor chancen for tvillinger er ved iui men ja hvis der er mere end et æg er der vel også chance for mere end et barn
ved at pcoramt herinde fra havde 3 æg og hun er gravid med tvillinger

Men som du siger 1 eller 2 de er alle vedkommende

Åh den første jul, bliver da så dejligt

Uh jamen så er der jo bare endnu mere spænding om der er en eller to, men begge dele er mere end velkomne

Anmeld

19. juni 2013

BigHope13

Maja84 skriver:

J

Åh den første jul, bliver da så dejligt

Uh jamen så er der jo bare endnu mere spænding om der er en eller to, men begge dele er mere end velkomne

Ihhh ja det bliver så fantastisk.
Og har fødselsdag den 4 december. Så både fødselsdag, jul og nytår som mor for første gang i december så skønt.

Ja kan sagtens følge dig, det er spændingen om man har en eller to i vente

Anmeld

19. juni 2013

Kløver

BigHope13 skriver:

Ihhh ja det bliver så fantastisk.
Og har fødselsdag den 4 december. Så både fødselsdag, jul og nytår som mor for første gang i december så skønt.

Ja kan sagtens følge dig, det er spændingen om man har en eller to i vente

Hvor dejligt, er selv julebarn (25) bliver en skøn måned har i så planer for hvordan julen skal fejres

Anmeld

19. juni 2013

BigHope13

Maja84 skriver:

Hvor dejligt, er selv julebarn (25) bliver en skøn måned har i så planer for hvordan julen skal fejres

Åh ja så bliver man vist ikke mere julebarn end det

Vi er altid ved min får den 23. Og så skiftes vi til at være ved kæresten forældre og min mor den 24 og i år passer det så lige med at det er ved min mor så det er meget dejligt

og så har vi så snakket om at vi nok gerne vil starte vores egen jule tradition fra næste år og så holde jul hjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.