hjælp til bold telt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.376 visninger
13 svar
3 synes godt om
19. juni 2013

Kay

Elna elsker boldtelte... og jeg valgte at købe et af dem de havde tilbud i aldi...

en i min mødregruppe havde købt elefanten, og den så ud til at være en fin størrelse... så jeg købte mariehønen... som jo så var større   

og vi bor jo (indtilvidere) kun på 54 kvm. så jeg kunne godt tænke mig et der var mindre...

nu har jeg så siddet og kigget i 1 time... og ikke fundet noget.... 

det må abselut ikke vare total lysserødt (men gerne pinkfarvet eller lilla... eller rød... eller noget helt andet) og det skal være forholdsvis lille....  det behøver ik være firkantet... men må gerne... er ret åben... så længe det ik er for stort   

nogle der kan hjælpe... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2013

Janni.

Hvad med et lille badebassin? Det bruger vi her og fungerer helt fint.

Anmeld

19. juni 2013

Kay

Janni. skriver:

Hvad med et lille badebassin? Det bruger vi her og fungerer helt fint.

det er fordi hun godt kan li at sidde og "gemme sig" i teltet  

Anmeld

19. juni 2013

Tigger

I Tiger har de nogle ret søde indianer tipier. De kostede 100 kr og jeg syntes de var rigtig søde. Der tænker jeg, hun sagtens både kan have bolde og gemme sig - den fylder ikke alverden.

Anmeld

19. juni 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Kay skriver:

det er fordi hun godt kan li at sidde og "gemme sig" i teltet  

Hvad med en bobles cave? Kanten er ikke så høj, men mon ikke der kan være nogle bolde derinde alligevel. Har selv overvejet det i vores, ligenu har han bare en hynde fra sansegynge i.

Anmeld

19. juni 2013

Nemesis

http://www.toysrus.dk/Serier/SM%C3%98LFERNE/SM%C3% 98LFERNE%20paddehattebassin.aspx?id=629749&vid =201668

Det er da ikke så stort i følge målene:-)
ER du medlem af fætter BR, er det billigere der :-)

Anmeld

19. juni 2013

Kay

Tigger skriver:

I Tiger har de nogle ret søde indianer tipier. De kostede 100 kr og jeg syntes de var rigtig søde. Der tænker jeg, hun sagtens både kan have bolde og gemme sig - den fylder ikke alverden.

link? 

Anmeld

19. juni 2013

Kay

sommerbarn<3 skriver:

Hvad med en bobles cave? Kanten er ikke så høj, men mon ikke der kan være nogle bolde derinde alligevel. Har selv overvejet det i vores, ligenu har han bare en hynde fra sansegynge i.

jo... det kunne være en mulighed men kender ik diameteren på det... 

Anmeld

19. juni 2013

Kay

Nemesis skriver:

http://www.toysrus.dk/Serier/SM%C3%98LFERNE/SM%C3% 98LFERNE%20paddehattebassin.aspx?id=629749&vid =201668

Det er da ikke så stort i følge målene:-)
ER du medlem af fætter BR, er det billigere der :-)

sådan en har vi allerede og den er stor... diameteren er 120 cm det er altså stort her hjemme  

Anmeld

19. juni 2013

Nemesis

Kay skriver:

sådan en har vi allerede og den er stor... diameteren er 120 cm det er altså stort her hjemme  

hehehe ja det er da også stort...var nu også lidt loren ved de mål, for de var lidt små.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.