UPDATE på så har jeg sendt denne besked til min kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.167 visninger
4 svar
5 synes godt om
19. juni 2013

millesofie

https://www.baby.dk/debat/219775pi1/parforhold/saa-har-jeg-sendt-denne-besked-til-min-kaereste.aspx

godt så det var en følelsesladet tur 

men vi fik talt (mest over messenger, bare os i en nødeskal) 
og vi er begge enige om at vi smider de p piller næste mdr 

er nok lidt overasket for han lage ud med at sige nytår  og det gjorde mig lidt paf men jeg slugte den, for ønsker ikke at presse han ud i noget som helst 
det er vigtigere for mig at han er klar end at jeg er, øhm i ligevægt oven i knolden ha ha 

jeg fik forklaret ham at jeg ikke var ked af det fordi vi ikke skulle have børn lige nu men at det kun var aborten og det at alt jo sagens kunne være lykkes der gør mig ked og at jeg har fjernet et barn og at vi muligvis skal kæmpe meget hårdt for at blive gravide igen 

jeg har nu ladet mig selv græde over aborten og det hjalp faktisk jeg har (næsten) tilgivet mig selv 
faktisk hjalp det helt vildt at tale/skrive om det til ham og give mig selv lov til at være ked af det 

han fortalt så at han heletiden havde regnet med at vi smed pillerne efter denne mdr eller næste omgang (3mdr) hvilket kom helt bag på mig 
så forslaget omkring nytår var altså for min skyld fordi jeg var ked af det 

som i kan høre så fatter jeg ikke altid alting der foregår omkring mig ha ha jeg har svær adhd så er lidt forvirret og langsom en gang i mellem 

men ja så om en mdr går jeg så ind i gruppen - prøver at blive gravid- 

jeg elsker sgu min kære kæreste helt sindsygt meget, bare alt det han gør for mig, og at han hele tiden gør sit bedstefor at forstå mig er bare så dejligt og gør mig endnu mere forelsket i ham 

tak for jeres tanker og spørgsmål på det andet indlæg 
det gav mig også noget at tænke på 
og jeg tog faktisk selv det hele op inden i sengen om aftenen selv om det var svært 
man lære hele livet tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2013

1990h

millesofie skriver:

https://www.baby.dk/debat/219775pi1/parforhold/saa-har-jeg-sendt-denne-besked-til-min-kaereste.aspx

er nok lidt overasket for han lage ud med at sige nytår  og det gjorde mig lidt paf men jeg slugte den, for ønsker ikke at presse han ud i noget som helst 
det er vigtigere for mig at han er klar end at jeg er, øhm i ligevægt oven i knolden ha ha 

jeg fik forklaret ham at jeg ikke var ked af det fordi vi ikke skulle have børn lige nu men at det kun var aborten og det at alt jo sagens kunne være lykkes der gør mig ked og at jeg har fjernet et barn og at vi muligvis skal kæmpe meget hårdt for at blive gravide igen 

jeg har nu ladet mig selv græde over aborten og det hjalp faktisk jeg har (næsten) tilgivet mig selv 
faktisk hjalp det helt vildt at tale/skrive om det til ham og give mig selv lov til at være ked af det 

han fortalt så at han heletiden havde regnet med at vi smed pillerne efter denne mdr eller næste omgang (3mdr) hvilket kom helt bag på mig 

som i kan høre så fatter jeg ikke altid alting der foregår omkring mig ha ha jeg har svær adhd så er lidt forvirret og langsom en gang i mellem 

jeg elsker sgu min kære kæreste helt sindsygt meget, bare alt det han gør for mig, og at han hele tiden gør sit bedstefor at forstå mig er bare så dejligt og gør mig endnu mere forelsket i ham 

og jeg tog faktisk selv det hele op inden i sengen om aftenen selv om det var svært 
man lære hele livet tak 

iihjj hvor dejligt for jer.

ønsker jer held og lykke med pb og håber lykken kommer hurtigt til jer

Anmeld

19. juni 2013

millesofie

1990h skriver:

iihjj hvor dejligt for jer.

ønsker jer held og lykke med pb og håber lykken kommer hurtigt til jer

1000tak er også bare vildt glad lige nu 

Anmeld

19. juni 2013

esioul

millesofie skriver:

man lære hele livet tak 

Hvor er det skønt

Jeg kan dog ikke helt lade være med at tænke at hvis jeres kommunikation foregår over Messenger, så kan det da godt gå hen og blive lidt problematisk når man står med et barn. Der handler det jo i bund og grund om at kommunikere, når man skal have en familie op at køre.

Det er ikke ondt ment, jeg undrede mig bare lige  Ikke ment som i at det er en dum idé, men mere at i måske skal have nogle redskaber til at lære at kommunikere. Håber du forstår

Anmeld

19. juni 2013

millesofie

esioul skriver:

Hvor er det skønt

Jeg kan dog ikke helt lade være med at tænke at hvis jeres kommunikation foregår over Messenger, så kan det da godt gå hen og blive lidt problematisk når man står med et barn. Der handler det jo i bund og grund om at kommunikere, når man skal have en familie op at køre.

Det er ikke ondt ment, jeg undrede mig bare lige  Ikke ment som i at det er en dum idé, men mere at i måske skal have nogle redskaber til at lære at kommunikere. Håber du forstår

tak  

og jo forstår udenmærket hvad du mener 
jeg synes jo også selv det er fjollet 
og det er mig der gør det  ha ha 

men vi har et barn nu hele tiden og to mere hver anden weekend så det med børn og kommunikation, det kan vi godt 
det er bare mig og mine følelser 

og han bliver selv ved med at sige til mig at jeg godt må græde og være tøset og fjollet, han vil gerne vide det 

jeg er bare vokset op og måtte have 100% styr på mig selv for ikke at falde uden for normen så det at give slip er lidt svært 
men jeg er i gang hi hi lære så længe jeg lever 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.