Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
https://www.baby.dk/debat/219775pi1/parforhold/saa-har-jeg-sendt-denne-besked-til-min-kaereste.aspx
godt så det var en følelsesladet tur men vi fik talt (mest over messenger, bare os i en nødeskal) og vi er begge enige om at vi smider de p piller næste mdr er nok lidt overasket for han lage ud med at sige nytår og det gjorde mig lidt paf men jeg slugte den, for ønsker ikke at presse han ud i noget som helst det er vigtigere for mig at han er klar end at jeg er, øhm i ligevægt oven i knolden ha ha jeg fik forklaret ham at jeg ikke var ked af det fordi vi ikke skulle have børn lige nu men at det kun var aborten og det at alt jo sagens kunne være lykkes der gør mig ked og at jeg har fjernet et barn og at vi muligvis skal kæmpe meget hårdt for at blive gravide igen jeg har nu ladet mig selv græde over aborten og det hjalp faktisk jeg har (næsten) tilgivet mig selv faktisk hjalp det helt vildt at tale/skrive om det til ham og give mig selv lov til at være ked af det
han fortalt så at han heletiden havde regnet med at vi smed pillerne efter denne mdr eller næste omgang (3mdr) hvilket kom helt bag på mig så forslaget omkring nytår var altså for min skyld fordi jeg var ked af det som i kan høre så fatter jeg ikke altid alting der foregår omkring mig ha ha jeg har svær adhd så er lidt forvirret og langsom en gang i mellem men ja så om en mdr går jeg så ind i gruppen - prøver at blive gravid-
jeg elsker sgu min kære kæreste helt sindsygt meget, bare alt det han gør for mig, og at han hele tiden gør sit bedstefor at forstå mig er bare så dejligt og gør mig endnu mere forelsket i ham tak for jeres tanker og spørgsmål på det andet indlæg det gav mig også noget at tænke på og jeg tog faktisk selv det hele op inden i sengen om aftenen selv om det var svært man lære hele livet tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
millesofie skriver: https://www.baby.dk/debat/219775pi1/parforhold/saa-har-jeg-sendt-denne-besked-til-min-kaereste.aspx godt så det var en følelsesladet tur men vi fik talt (mest over messenger, bare os i en nødeskal) og vi er begge enige om at vi smider de p piller næste mdr er nok lidt overasket for han lage ud med at sige nytår og det gjorde mig lidt paf men jeg slugte den, for ønsker ikke at presse han ud i noget som helst det er vigtigere for mig at han er klar end at jeg er, øhm i ligevægt oven i knolden ha ha jeg fik forklaret ham at jeg ikke var ked af det fordi vi ikke skulle have børn lige nu men at det kun var aborten og det at alt jo sagens kunne være lykkes der gør mig ked og at jeg har fjernet et barn og at vi muligvis skal kæmpe meget hårdt for at blive gravide igen jeg har nu ladet mig selv græde over aborten og det hjalp faktisk jeg har (næsten) tilgivet mig selv faktisk hjalp det helt vildt at tale/skrive om det til ham og give mig selv lov til at være ked af det han fortalt så at han heletiden havde regnet med at vi smed pillerne efter denne mdr eller næste omgang (3mdr) hvilket kom helt bag på mig så forslaget omkring nytår var altså for min skyld fordi jeg var ked af det som i kan høre så fatter jeg ikke altid alting der foregår omkring mig ha ha jeg har svær adhd så er lidt forvirret og langsom en gang i mellem men ja så om en mdr går jeg så ind i gruppen - prøver at blive gravid- jeg elsker sgu min kære kæreste helt sindsygt meget, bare alt det han gør for mig, og at han hele tiden gør sit bedstefor at forstå mig er bare så dejligt og gør mig endnu mere forelsket i ham tak for jeres tanker og spørgsmål på det andet indlæg det gav mig også noget at tænke på og jeg tog faktisk selv det hele op inden i sengen om aftenen selv om det var svært man lære hele livet tak
1990h skriver: iihjj hvor dejligt for jer.ønsker jer held og lykke med pb og håber lykken kommer hurtigt til jer
iihjj hvor dejligt for jer.ønsker jer held og lykke med pb og håber lykken kommer hurtigt til jer
1000tak er også bare vildt glad lige nu
Hvor er det skønt
Jeg kan dog ikke helt lade være med at tænke at hvis jeres kommunikation foregår over Messenger, så kan det da godt gå hen og blive lidt problematisk når man står med et barn. Der handler det jo i bund og grund om at kommunikere, når man skal have en familie op at køre.
Det er ikke ondt ment, jeg undrede mig bare lige Ikke ment som i at det er en dum idé, men mere at i måske skal have nogle redskaber til at lære at kommunikere. Håber du forstår
esioul skriver: Hvor er det skønt Jeg kan dog ikke helt lade være med at tænke at hvis jeres kommunikation foregår over Messenger, så kan det da godt gå hen og blive lidt problematisk når man står med et barn. Der handler det jo i bund og grund om at kommunikere, når man skal have en familie op at køre. Det er ikke ondt ment, jeg undrede mig bare lige Ikke ment som i at det er en dum idé, men mere at i måske skal have nogle redskaber til at lære at kommunikere. Håber du forstår
tak
og jo forstår udenmærket hvad du mener jeg synes jo også selv det er fjollet og det er mig der gør det ha ha men vi har et barn nu hele tiden og to mere hver anden weekend så det med børn og kommunikation, det kan vi godt det er bare mig og mine følelser og han bliver selv ved med at sige til mig at jeg godt må græde og være tøset og fjollet, han vil gerne vide det jeg er bare vokset op og måtte have 100% styr på mig selv for ikke at falde uden for normen så det at give slip er lidt svært men jeg er i gang hi hi lære så længe jeg lever
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128