roser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

749 visninger
10 svar
1 synes godt om
19. juni 2013

mn

Hej

har I nogle forslag til roser som dufter kraftig og godt? Det er ligegyldigt om det er en busk, buket rose, eller noget helt 3. Jeg synes bare kun jeg har kunne finde nogle der enten er gule eller orange, når de skal dufte kraftigt og synes det er lidt kedeligt at det hele er i en farve.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2013

jydeinden

Mette N skriver:

Hej

har I nogle forslag til roser som dufter kraftig og godt? Det er ligegyldigt om det er en busk, buket rose, eller noget helt 3. Jeg synes bare kun jeg har kunne finde nogle der enten er gule eller orange, når de skal dufte kraftigt og synes det er lidt kedeligt at det hele er i en farve.

har du prøvet at søge på nettet ? der findes et utal af duftroser i både hvide og røde

Anmeld

19. juni 2013

Kløver

Mener der er en stor flot rød rose som hedder Champion som dufter helt fantastisk, hvis jeg har husket navnet rigtigt

Anmeld

19. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hanne roser!! En kæmpe stor blomst, der dufter sindsygt godt, og blomstre længe!! Vh Stine

( den er rød )

Anmeld

19. juni 2013

mn

jydeinden skriver:

har du prøvet at søge på nettet ? der findes et utal af duftroser i både hvide og røde

jeg har googlet og det sted jeg kunne findes det største udvalg var der "kun" 7 slags buske som duftede kraftigt, var hårdfør og blomstrede i en længere periode. Så Derfor tænkte jeg om nogle havde nogle andre slags i tankerne

Anmeld

19. juni 2013

mn

Maja84 skriver:

Mener der er en stor flot rød rose som hedder Champion som dufter helt fantastisk, hvis jeg har husket navnet rigtigt

tak for dit svar

det er der en der hedder, så det har du nok ret i

Ved du om den kan plantes i potter? for der står den skal tildækkes.

Anmeld

19. juni 2013

mn

StineW79 skriver:

Hanne roser!! En kæmpe stor blomst, der dufter sindsygt godt, og blomstre længe!! Vh Stine

( den er rød )

Tak for svar  

Den er også rigtig fin, ved du om den kan plantes i potter? for der står den skal dækkes til om vinteren

Anmeld

19. juni 2013

Kløver

Mette N skriver:

tak for dit svar

det er der en der hedder, så det har du nok ret i

Ved du om den kan plantes i potter? for der står den skal tildækkes.

Aner det ikke, har kun fået den som afskåren da jeg var i praktik i en blomsterforretning

Anmeld

19. juni 2013

mn

Maja84 skriver:

Aner det ikke, har kun fået den som afskåren da jeg var i praktik i en blomsterforretning

ja okay så er det lidt svært at vide, men mange tak for dit svar

Anmeld

19. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mette N skriver:

Tak for svar  

Den er også rigtig fin, ved du om den kan plantes i potter? for der står den skal dækkes til om vinteren

Uha det ved jeg ik, men prøv da! Den bliver ret stor. Dem jeg kender der har, dækker den ik til om vinteren. Vh Stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.