Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Victoria2013 skriver: Det er en lidt svampet/blød mild chokoladekage... den har bare en lækker afrundet smag og konsistens og så med den frosting på er det bare godt. Elsker red velvet, laver den tit som cupcakes
Det er en lidt svampet/blød mild chokoladekage... den har bare en lækker afrundet smag og konsistens og så med den frosting på er det bare godt. Elsker red velvet, laver den tit som cupcakes
Kræver næsten en opskrift
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Elling <3<3 skriver: Hvad bilder du dig ind nu har jeg jo mega lyst til kage........
Hvad bilder du dig ind nu har jeg jo mega lyst til kage........
Hehe har ædt kage de sidste par dage og har mere tilbage.. prøver at beherske mig.. men måtte jo finde en ny martin skal bage
Maja88 skriver: Hehe har ædt kage de sidste par dage og har mere tilbage.. prøver at beherske mig.. men måtte jo finde en ny martin skal bage
Så nu har vi bagt pølsehorn men skal da have mere kage;-)
Kirsebærkage eller pærertærte med enten flødeskum eller creme fraiche til...
Savle savle.. Det er hårdt at være på diæt
jordbær tærte
xoxotasha skriver: Kirsebærkage eller pærertærte med enten flødeskum eller creme fraiche til... Savle savle.. Det er hårdt at være på diæt
Kirsebærkage?? Er det ligesom en hindbær tærte eller
Maja88 skriver: Kirsebærkage?? Er det ligesom en hindbær tærte eller
Kender ikke opskriften. Det er min mor der laver den det er lidt ala chokolade kage i rund form med nødder og kirsebær i. Mums!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128