Jeg er anonym, da jeg ikke har lyst til at folk skal vide hvem jeg er, selvom jeg er meget stolt af mig selv. 
Jeg er alene mor, og har virkelig været nede i et dybt hul.
For ca. 3 måneder siden var jeg ikke i stand til at tage mig sammen til at rydde op, vaske tøj, lave mad eller noget herhjemme, og var derfor meget hos min mor eller fra sammen med mit barn. Det gik bare så galt!
Var ikke hjemme til at tjekke post eller ordne noget som helst, så det hele krakkelerede bare. Men så skulle det være slut.
Jeg bad simpelthen mine forældre om en anden form for hjælp end det de gjorde, fordi jeg har ikke brug for bare at kunne "flygte" et andet sted hen end mit hjem.
Så her sidder jeg nu
I min dejlige lejlighed. Jeg har overskud til alt! Og jeg har lyst til at give ud af det. Mine regninger bliver betalt og jeg spare som bare fand**.
Før købte jeg bare tøj og skidt og l*rt, men nu kører alt godt økonomisk.
Jeg er bare så stolt, og har længe ville dele det med jer herinde, men gider heller ikke at det skal føles som en nedhakker, til dem der stadig går og har det svært ..
Men nu var der lige en anden anonym som kom ud med frustrationer omkring folk der klynker, også fik jeg lige et kæmpe selvtillids boost og måtte bare ud med min stolthed over at jeg er kommet så meget ovenpå som jeg er
Anmeld