Brysterne efter graviditet/amning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
8 svar
2 synes godt om
19. juni 2013

Anonym trådstarter

Jeg er virkelig glad for mine bryster, men frygter virkelig for hvordan de kommer til at se ud efter graviditet og amning er bange for de bliver små og hænger.

Hvordan har jeres bryster forandret sig? Er der nogen der har "de samme" bryster som før?

Håber virkelig på svar, da det er noget jeg tænker meget på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2013

Moar2011

Anonym skriver:

Jeg er virkelig glad for mine bryster, men frygter virkelig for hvordan de kommer til at se ud efter graviditet og amning er bange for de bliver små og hænger.

Hvordan har jeres bryster forandret sig? Er der nogen der har "de samme" bryster som før?

jeg var nogenlunde tilfreds med mine bryster inden amning, men IKKE mere, øv jeg synes de er ærgelige.. :s

men tror os vi kvinder samligner vores bryster med dem der får dem lavet smukke..

Anmeld

19. juni 2013

Kloster

Anonym skriver:

Jeg har ammet 1 barn, men har 3 børn ialt   (de første 2 var flaskebørn)

Mine bryster ser fuldstændig ud som da jeg var 18-19 år - altså før børn. De hænger lidt mere, men det er pga vægttab og elevatorvægt.

Anmeld

19. juni 2013

nielsen80

Anonym skriver:

Mine hænger lidt mere - men det er faktisk ikke noget der går mig på. Ser det som en naturlig del af at blive ældre og få børn. Der er jo ingen andre end min kæreste, som kan se det, så længe jeg har en god BH på...og han er altså også lidt ligeglad.

Hvis man er meget ked af sin krop efter sine graviditeter, så kan man jo få hjælp(plastikkirugi). Det synes jeg er helt ok at gøre, kunne bare aldrig selv finde på det.

Anmeld

19. juni 2013

modesty

Anonym skriver:

Det er meget, meget forskelligt, så du kan ikke regne med hverken det ene eller det andet. Jeg ammede i et år og mine er stort set som før. En anelse mindre fyldige, men det er nok kun mig selv der kan se forskel.

Anmeld

19. juni 2013

Misscbn

Anonym skriver:

Jeg er gået fra en D skål til en A, så der er ikke meget tilbage, så jeg skal have lavet mine til oktober

det er nok en blanding af graviditet, amning (ammede dog kun i 4 mdr) og at jeg vejer mindre end før jeg blev gravid

Anmeld

19. juni 2013

effie

det er graviditeten der ændre på brysterne ikke amningen..

og ja ens hud bliver mindre elaskisk når man bliver ældre. og ja ens bryster ændre sig og alt andet også.

det der har størst indflydelse på brysternes strølse er ens vægt.

jeg er gået fra en aa- næsten b skål.. og jeg har ammet i 6 år sammanlagt og været gravid 2 gange. og taget 10 kg på.

Anmeld

19. juni 2013

MortilElias2010

Jeg har B-skål, som før graviditeten - før graviditeten var det kun det ene hvor jeg kunne lave blyant-eksperimentet på - nu er det begge og blyanten falder ikke ned  Nu giver de begge sådan et "skønt" klask når jeg danser, løber eller hopper herhjemme  Min mand er vild med mig og mine - og jeg er glad for dem til trods for lyden, men hænger det gør de - sådan er det at blive mor  Min verden går absolut ikke ned påtrods, min skønne søn er jo resultatet  Skal aldrig have lavet noget som helst om ved min krop. Min krop viser mit liv og min historie  

Anmeld

19. juni 2013

MorDk

Før jeg blev gravid havde SUPER flotte bryster. Ikke for store og ikke for små. For mig helt perfekte! BUM! Så blev jeg gravid og de voksede BIG TIME. Jeg ammede og stoppede amning og stille og roligt fandt de vej "sydpå"  Efter 6 mdr. ammestop og træning var de faktisk blevet rigtig pæne igen. IKKE de samme som før men pæne og naturlige. De hang ikke så meget. Efter anden graviditet har de ændret sig meget synes jeg. Ammer stadig så kan ikke se "resultatet" endnu  MEN det bliver ikke noget kønt syn. Dog er jeg sikker på det hele nok skal gå. Bryst træning skal der til... hehe... også er de nok ok bagefter men ikke smukke. Graviditeter sætter sine spor. HUSK det er IKKE amningen der giver "hængebryster" Det er hormonelt betinget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.