Start på PB uden mens??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

289 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. juni 2013

Anonym trådstarter

Hejsa  Jeg er anonym da det stadig ikke er officielt at vi starter PB snart.

Er der nogen af jer som har prøvet at gå igang med PB uden i har fået mens fra sidste fødsel? Og er blevet gravide?

Min er ikke kommet endnu, og min søn er snart 9mdr. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2013

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Hejsa  Jeg er anonym da det stadig ikke er officielt at vi starter PB snart.

Er der nogen af jer som har prøvet at gå igang med PB uden i har fået mens fra sidste fødsel? Og er blevet gravide?

Min er ikke kommet endnu, og min søn er snart 9mdr. 

Ikke mig, men det er muligt at blive gravid inden du når at få en normal cyklus igen, da ægløsningen jo kommer før mens.

En fra min mødregruppe blev gravid med det samme efter fødsel, og hr derfor kun 10 mdr mellem sine.

(fatter så ikke at de har haft kunne sexe så tidligt - der gik i hvert fald 8 uger før jeg var klar på noget der bare lignede )

Anmeld

19. juni 2013

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Ikke mig, men det er muligt at blive gravid inden du når at få en normal cyklus igen, da ægløsningen jo kommer før mens.

En fra min mødregruppe blev gravid med det samme efter fødsel, og hr derfor kun 10 mdr mellem sine.

(fatter så ikke at de har haft kunne sexe så tidligt - der gik i hvert fald 8 uger før jeg var klar på noget der bare lignede )

Mange tak for svar 

Hold da op, det var da lidt vildt!  Her kunne jeg heller ikke før de 8 uger, hvor man vidste alt var som det skulle være hihi.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.