Mens / Spiral?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.164 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. juni 2013

Anonym trådstarter

Jeg er anonym da jeg syntes det er så pinligt

Sagen er den at jeg har min menstruation nu, men har en tid ved Lægen idag til at få en Kobberspiral op

Men syntes det er SÅ flovt at komme der op og ja... sprede ben og ha sin menstruation

Skal jeg bestille en ny tid ? eller kan man godt få den kobberspiral op selvom man har sin menstruation?

En helt anden ting...

Jer der har prøver/el har spiral oppe... kan fyren mærke den under sex?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2013

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg har min menstruation nu, men har en tid ved Lægen idag til at få en Kobberspiral op

Men syntes det er SÅ flovt at komme der op og ja... sprede ben og ha sin menstruation

Skal jeg bestille en ny tid ? eller kan man godt få den kobberspiral op selvom man har sin menstruation?

En helt anden ting...

Spirale skal sættes op når man har mens ...
Vil give dig ret om at der er virkelig krænkende, men tænk - det er ikk første gang lægen gør det....

Anmeld

19. juni 2013

A&F

Du kan godt få den lagt op efter menstruation .

Anmeld

20. juni 2013

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar

Jeg havde kigget forkert ang dag jeg skulle til lægen, så det er først idag

Men heldigvis er min Mens næsten slut...

Men alligevel ... Ja... det er krænkende og pinligt, men Lægen har nok prøvet det før

Prøver at bide det i mig, og ser hvordan det går i eftermiddag..

Anmeld

20. juni 2013

Faith

Det er nemmest for lægen at lægge spiralen i slutningen af en mens, for der er livmoderhalsen mest åben.

Tænk på at lægen har gjort det en million gange før. For dem er det ikke pinligt. Det er deres arbejde.

Anmeld

20. juni 2013

MorDk

Min spiral blev altså lagt op inden jeg havde fået menses. Så før menses. Ring og hør' lægen ad, hvis du er i tvivl.

Jeg har en kobberspiral. Min sidste 2 menses har været MEGET kraftige. Gruer lidt for den 3. Bløder kraftigt i 4-5 dage og bløder i alt 6-7 dage. Det er ikke så fedt. Overvejer derfor anden form for prævention. Men nu må vi se. Giver det lige en chance.

Min kæreste har kunne mærke spiralen nogle gange. Men kommer meget an på hvilken stilling vi bruger under samleje. Og hvor i min cyklus jeg er... for underlivet forandre sig jo cuklussen igennem.

Anmeld

20. juni 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Min spiral blev altså lagt op inden jeg havde fået menses. Så før menses. Ring og hør' lægen ad, hvis du er i tvivl.

Jeg har en kobberspiral. Min sidste 2 menses har været MEGET kraftige. Gruer lidt for den 3. Bløder kraftigt i 4-5 dage og bløder i alt 6-7 dage. Det er ikke så fedt. Overvejer derfor anden form for prævention. Men nu må vi se. Giver det lige en chance.

Min kæreste har kunne mærke spiralen nogle gange. Men kommer meget an på hvilken stilling vi bruger under samleje. Og hvor i min cyklus jeg er... for underlivet forandre sig jo cuklussen igennem.

Jeg frygter virkelig osse at jeg vil bløde meget..

Men jeg prøver osse at give det en chance.. pengene var bare ikke lige til den dyre af dem ( Hormonspiral).

Puh.. Min væreste frygt er osse min kære kæreste kan mærke den i form af smerte eller det gør ondt på mig.  

Men da jeg er så elendig til at huske P-piller, så har jeg ik så mange muligheder.

Anmeld

20. juni 2013

MorDk

Anonym skriver:

Jeg frygter virkelig osse at jeg vil bløde meget..

Men jeg prøver osse at give det en chance.. pengene var bare ikke lige til den dyre af dem ( Hormonspiral).

Puh.. Min væreste frygt er osse min kære kæreste kan mærke den i form af smerte eller det gør ondt på mig.  

Men da jeg er så elendig til at huske P-piller, så har jeg ik så mange muligheder.

Min kæreste siger det ikke gør decideret ondt, men det kan mærkes. Som en "skraben" eller "prikken/stikken" Men det er sjældent han mærker den. Ellers kan man få klippet lidt mere af tråden af... hvis det er et problem

Anmeld

20. juni 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Min kæreste siger det ikke gør decideret ondt, men det kan mærkes. Som en "skraben" eller "prikken/stikken" Men det er sjældent han mærker den. Ellers kan man få klippet lidt mere af tråden af... hvis det er et problem

Tak fordi du vil dele din erfaring..

Som jeg sagde til min kæreste den anden dag, så må han sku bare slappe af og ta "smerten" som en sjov oplevelse  

Men Ja, må se hvad der sker... er så nervøs

Anmeld

20. juni 2013

mn

Anonym skriver:

En helt anden ting...

jeg kunne ikke selv finde på at tage til læge når jeg havde min mens, men hvis du ikke har et problem med det så synes jeg da godt du kan. Så jeg fik min lagt op imellem to mens, hvilket man sagtens kan

jeg fik at vide at hvis fyren havde en stor p.. ville han godt kunne mærke det lidt, men så kunne man få dem til at klippe snoerne ekstra korte, men det ville så betyde hver gang man skulle have tjekket den eller taget den ud skal man henvises til en gyn. for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.