Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa
I morgen skal vi til sommerfest i børnehaven, hvor vi selv skal have mad og drikke med.
Ville lige høre om i havde nogle forslag til en hurtig og nem ret.
Det skal ikke være for krævende, da jeg ikke har så meget overskud for tiden. Foruden det har jeg en meget kræsen pige.
Tak for jeres svar
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Putte-mor skriver: Hejsa I morgen skal vi til sommerfest i børnehaven, hvor vi selv skal have mad og drikke med. Ville lige høre om i havde nogle forslag til en hurtig og nem ret. Det skal ikke være for krævende, da jeg ikke har så meget overskud for tiden. Foruden det har jeg en meget kræsen pige. Tak for jeres svar
Jeg kikker lige med for vi skal til sommerfest i SFO'en Imorgen , og vi skal også selv have mad og drikke med, og man kan IKKE tilberede maden på nogen måder i SFO'en....
så jeg håber også på nogle gode ideér
Jeg har før lavet en lækker pastaret som kan spise kold.
den indeholder , nudler , kyllingstrimler, ananas, grønne bønner, tomater og agurk. Serveres med karrydressing til.
smager godt , og som sagt kan det spises koldt
Kyllingelår Evt med håndtag hvis der er overskud. Det er nemt Ellers køb nogle af de der pølsehorn der bare skal lunes
Vi skal også til sommerfest i børnehaven i morgen - her laver manden minifrikadeller med cherrytomater og agurk på spyd
Han deler spydene i 2 halve
Tag det med dit barn kan lide - har hun mod på andet så bliver der rigelig af mulighed for det fra de andre forældre
Vi havde kold pastasalat med kylling og bacon med i sidste uge. Det blev spist af alle andre end vores søn og mig Så havde jeg frugt-dinosaur med som "kage". Den tiltrak alle fra alle stuer både børn og forældre så nåede ikke at tage et billede af den med frugt i munden Ellers var der frikadeller, pølser på spyd, kartoffelsalat, kyllingeben - amen det var så lækkert
Vi har lige været afsted og jeg havde lavet grove pølsehorn og pizzasnegle. Det blev spist op. Der var også andre med pølsehorn dog med de røde ækle pølser i forstår ikk at man vil spise det...
ellers var der pasta salater, frikadeller, pizza, æggekage med bacon, brød, grønt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128