Sommerfest i børnehaven, forslag til mad??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.452 visninger
9 svar
2 synes godt om
19. juni 2013

Mutti2

Hejsa

I morgen skal vi til sommerfest i børnehaven, hvor vi selv skal have mad og drikke med.

Ville lige høre om i havde nogle forslag til en hurtig og nem ret. 

Det skal ikke være for krævende, da jeg ikke har så meget overskud for tiden. Foruden det har jeg en meget kræsen pige. 

Tak for jeres svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2013

jlp90

Hej.
På sæson for god smag er der rigtigt mange lækre retter, både hurtige og nogle der tager længere tid. Specielle og mere normale retter. http://m.saesonforgodsmag.dk/frokostretter
Så prøv og kigge derinde.

Anmeld

19. juni 2013

MariaKyedDK

Putte-mor skriver:

Hejsa

I morgen skal vi til sommerfest i børnehaven, hvor vi selv skal have mad og drikke med.

Det skal ikke være for krævende, da jeg ikke har så meget overskud for tiden. Foruden det har jeg en meget kræsen pige. 

Tak for jeres svar

Jeg kikker lige med for vi skal til sommerfest i SFO'en Imorgen , og vi skal også selv have mad og drikke med, og man kan IKKE tilberede maden på nogen måder i SFO'en.... 

så jeg håber også på nogle gode ideér

Anmeld

19. juni 2013

bøllen

Jeg har før lavet en lækker pastaret som kan spise kold. 

den indeholder , nudler , kyllingstrimler, ananas, grønne bønner, tomater og agurk. Serveres med karrydressing til. 

smager godt , og som sagt kan det spises koldt

Anmeld

19. juni 2013

Sara.

Putte-mor skriver:

Hejsa

Tak for jeres svar

Vi skal også til sommerfest i morgen jeg laver nogle pølsebrød og tager med det plejer altid at være et hit.

Anmeld

19. juni 2013

Mum33

Kyllingelår  Evt med håndtag hvis der er overskud. Det er nemt  Ellers køb nogle af de der pølsehorn der bare skal lunes

Anmeld

19. juni 2013

K&S

Putte-mor skriver:

Hejsa

Tak for jeres svar

Vi skal også til sommerfest i børnehaven i morgen - her laver manden minifrikadeller med cherrytomater og agurk på spyd

Han deler spydene i 2 halve

Anmeld

19. juni 2013

MortilElias2010

Putte-mor skriver:

Hejsa

Tak for jeres svar

Tag det med dit barn kan lide - har hun mod på andet så bliver der rigelig af mulighed for det fra de andre forældre  

Vi havde kold pastasalat med kylling og bacon med i sidste uge. Det blev spist af alle andre end vores søn og mig  Så havde jeg frugt-dinosaur med som "kage". Den tiltrak alle fra alle stuer både børn og forældre så nåede ikke at tage et billede af den med frugt i munden  Ellers var der frikadeller, pølser på spyd, kartoffelsalat, kyllingeben - amen det var så lækkert  

Anmeld

19. juni 2013

mth1987

Putte-mor skriver:

Hejsa

Tak for jeres svar

Vi har lige været afsted og jeg havde lavet grove pølsehorn og pizzasnegle. Det blev spist op. Der var også andre med pølsehorn dog med de røde ækle pølser i forstår ikk at man vil spise det...

ellers var der pasta salater, frikadeller, pizza, æggekage med bacon, brød, grønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.