Hjææælp! Hvad skal vi lave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

341 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. juni 2013

hc=k

Min kæreste har i den seneste tid været meget fraværende og flyvsk, Han har lavet planer, ændret planer og ikke været hjemme og det har gået mig meget på.
Nu har jeg sagt til ham at jeg vil have at han kommer hjem i dag og er sammen med mig og min søn, men problemet er så, at han siger at jeg skal finde på noget vi kan lave

Altså der er varsel for skybrud så jeg synes ikke det er en god idé at være ude.
Han kommer hjem kl 17, og jeg har slet ingen idé om hvad vi kan lave.

Nogle forslag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2013

Moar2011

hc=k skriver:

Min kæreste har i den seneste tid været meget fraværende og flyvsk, Han har lavet planer, ændret planer og ikke været hjemme og det har gået mig meget på.
Nu har jeg sagt til ham at jeg vil have at han kommer hjem i dag og er sammen med mig og min søn, men problemet er så, at han siger at jeg skal finde på noget vi kan lave

Altså der er varsel for skybrud så jeg synes ikke det er en god idé at være ude.

Nogle forslag?

i kan hygge om sønnen, lege med ham og hans legesager, bage, male, tegne osv..

men men gider kæresten din, kun kom hjem og være sammen med jer, hvis du finder bare noget at lave?

kan han ikke bare komme hjem og tage dagen som den kommer .. ?

Anmeld

19. juni 2013

Bshizzle

hc=k skriver:

Nogle forslag?

I kunne evt sætte jer ned og lege nogle sjove lege jeres søn kan li og lege med ( nu ved jeg ik lige hvor gammel sønnen er )..

Men evt bygge lego/duplo eller lege med ler-voks samt male billeder?

Ta i legeland?

Lave en kurv med aftensmad og ligge et tæppe ud på gulvet et sted i huset og lade som om man er ude?

Og så vil jeg anbefale at dig og kæresten laver en rigtig hyggelig aften alene (da sønnen jo nok skal sove ) .. Film, Vin, god stemning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.