hmmmm!!!! der blev stille?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

794 visninger
8 svar
24 synes godt om
18. juni 2013

DianaRJS

ja det var sådan det blev i aften... Andreas så tv, moren skulle lige ligge tøj sammen og pludselig var der bare helt stille... mig rundt i hele hytten for at lede efter Sebastian, uden held....

nå ind og se på hans værelse, og hov... en træt dreng der selv var gået i seng, med jord i hele hovedet

de kommer normalt i bad lige før de skal sove... men det bad kunne jeg godt se vi ikke nåede

så mig en vaskeklud i hovedet på drengen. og så vågner han og siger... mor... gå ud.... jeg sover!!!!

hmmmmm nå jamen okay undskyld

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

B&J

nåå så sød han er det er da også noget mærkeligt noget at skal vaskes i hoved når man skal sove altså mor hihihihihihhi

Anmeld

18. juni 2013

Moar2011

Hah de kære børn

På den anden side, hva vil vi sige til at få en klud i hovedet , når vi sover

Anmeld

18. juni 2013

DianaRJS

Storms-Mor skriver:

Hah de kære børn

På den anden side, hva vil vi sige til at få en klud i hovedet , når vi sover

hahahah ja må være pisse irriterende, men jeg lyver ikke når jeg siger han var mere sort end jord hahaha ved ikke hvad han havde smurt sig i ansigtet med.... men sort var han haha

Anmeld

18. juni 2013

DianaRJS

B&J skriver:

nåå så sød han er det er da også noget mærkeligt noget at skal vaskes i hoved når man skal sove altså mor hihihihihihhi

haha ja og så især når man selv er gået i seng og det hele

blev ret forundret over han faktisk havde taget sine sandaler af, for normalt hvis han kunne skulle han gerne sove med dem på

Anmeld

18. juni 2013

B&J

DianaRJS skriver:

haha ja og så især når man selv er gået i seng og det hele

blev ret forundret over han faktisk havde taget sine sandaler af, for normalt hvis han kunne skulle han gerne sove med dem på

de er også gode at have på fødderne men ja det er typisk børn men ind i mellem gør de virkelig nogle sjove ting og det er så fantastisk

Anmeld

18. juni 2013

Sujan

Ej hvor er han bare kær... En træt lille dreng... Så sødt

Anmeld

18. juni 2013

-Sigrid-

Hehe hvor sødt

Jeg tror også enhver som havde smækket en våd klud i mit ansigt mens jeg sov ville få af vide at du skulle skrubbe af 

Anmeld

18. juni 2013

LBK

DianaRJS skriver:

ja det var sådan det blev i aften... Andreas så tv, moren skulle lige ligge tøj sammen og pludselig var der bare helt stille... mig rundt i hele hytten for at lede efter Sebastian, uden held....

nå ind og se på hans værelse, og hov... en træt dreng der selv var gået i seng, med jord i hele hovedet

de kommer normalt i bad lige før de skal sove... men det bad kunne jeg godt se vi ikke nåede

så mig en vaskeklud i hovedet på drengen. og så vågner han og siger... mor... gå ud.... jeg sover!!!!

hmmmmm nå jamen okay undskyld

Årr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.