hva skal jeg gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. juni 2013

Anonym trådstarter

sagen er at jeg bor hjemme ved mine forældre med mine 2 børn, efter en depression.

min mor har den tid jeg har boet her bare regnet med jeg kom ovenpå på en dag.... hvilket man jo ikke kan....

efter 5 mdr er jeg ovenpå igen, men alligevel laver min mor ikke andet end at svine mig til, det kan være alt fra jeg lige har glemt at gå ud med en skrældespand efter jeg rengjort hele hendes hus, eller fordi jeg en dag har hygget mere med drengene end vi har gået op i deres værelser skulle ryddes op.  og mener virkelig det er skældsord hun kommer med og det gør bare så ondt...

har prøvet at forklare hende at det altså ikke hjælper mig på nogen måder, men at det faktisk gør det være og hun er ved at køre mig ned igen... hvor hendes svar er at det er mig der skingrende skør og bare skal tage mig sammen...

vil så gerne flytte men der er bare intet til leje i dette område.. og aner virkelig ikke hvad jeg skal gøre. håber der er nogen der kan give et råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

Nemesis

Ring til kommunen og hør om du kan komme på deres akutliste. Oftest kræver det man er skrevet og i de boligforeninger i kommunen men det går jeg ud fra du allerede er?!

Eller så kig efter privat udlejning..sådan startede jeg.

Anmeld

18. juni 2013

B&J

jeg ved det er træls for dig og er glad for at læse du er oven på igen det er jo fantastisk men HUSK det er hendes HUS og forstår godt hun vil have du skal hjælpe med tingene og rydde op osv. for det er ikke bare lige nemt at ens børn flytter hjem igen... det tror jeg slet ikke på...

men håber da du snart får dit egen igen hvis du er klar

Anmeld

18. juni 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg ved det er træls for dig og er glad for at læse du er oven på igen det er jo fantastisk men HUSK det er hendes HUS og forstår godt hun vil have du skal hjælpe med tingene og rydde op osv. for det er ikke bare lige nemt at ens børn flytter hjem igen... det tror jeg slet ikke på...

men håber da du snart får dit egen igen hvis du er klar

jamen jeg laver skam masser...

kan gi dig et eksempel...

de har hus på 210 kvm, stor stue køkken 6 værelser sove værelse 2 gange og 2 bade.... alt det gjrode jeg rent i går pånær deres soveværelse og min søsters værelse da jeg ikke synes jeg har noget at lave i de rum...  men da hun kom hjem havde jeg glemt en enkelt skraldespand, og det var nok til jeg aldrig lavede en skid, og at jeg skulle tage mig sammen og hun var pisse træt af hun skulle komme hjem fra arbejde for at lave mere....

og jeg tænkte bare okaaay slap af et er en skraldespand. men at hele huset er gjort rent registrere du slet ikke.....

så jeg laver meget herhjemme, men alligevel er det bare aldrig nok til hende.. og nej er ikke nemt når børn flytter hjem igen og slet ikke med børn....

men den måde hun er overfor mig ville jeg aldrig kunne være over for mine egne jo

Anmeld

18. juni 2013

B&J

Anonym skriver:

jamen jeg laver skam masser...

kan gi dig et eksempel...

de har hus på 210 kvm, stor stue køkken 6 værelser sove værelse 2 gange og 2 bade.... alt det gjrode jeg rent i går pånær deres soveværelse og min søsters værelse da jeg ikke synes jeg har noget at lave i de rum...  men da hun kom hjem havde jeg glemt en enkelt skraldespand, og det var nok til jeg aldrig lavede en skid, og at jeg skulle tage mig sammen og hun var pisse træt af hun skulle komme hjem fra arbejde for at lave mere....

og jeg tænkte bare okaaay slap af et er en skraldespand. men at hele huset er gjort rent registrere du slet ikke.....

så jeg laver meget herhjemme, men alligevel er det bare aldrig nok til hende.. og nej er ikke nemt når børn flytter hjem igen og slet ikke med børn....

men den måde hun er overfor mig ville jeg aldrig kunne være over for mine egne jo

Hold da op ja det skrev du jo ikke

men ja så laver du da en helt masse men kan være hun udnytter måske også du bor hjemme nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.