Apps til børn på 1 år.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

536 visninger
9 svar
3 synes godt om
18. juni 2013

LykkeB

Nu skal vi snart ud at rejse, så er der nogle der kan anbefale apps til iPad, som min dreng på 16 måneder muligvis ville få glæde af, under flyveturen? Hvilke apps bruger i til jeres børn på den alder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

Trouble

LykkeB skriver:

Nu skal vi snart ud at rejse, så er der nogle der kan anbefale apps til iPad, som min dreng på 16 måneder muligvis ville få glæde af, under flyveturen? Hvilke apps bruger i til jeres børn på den alder?

åhhhh synes det er super tidligt at lade din 16 måneder gammel baby få smartphone's stråler ind i øjnene.. mine børn kommer først til at bruge den slags når de er syv/otte år.. minimum.. men nu går jeg også meget ind for nærver og omsorg.. Tilgengæld har jeg rejst meget med mine børn, også lange ture til den anden side af jorden. Jeg læste/læser historier for dem i flyvemaskinen, giver dem mad og lader dem sove. (holder dem vågen i lang tid inden turen så jeg ved de er trætte)

Anmeld

18. juni 2013

L&V

LykkeB skriver:

Vi har en rasmus klump, noget vendespil, ballon booster og noget med dyrelyde

Anmeld

18. juni 2013

LykkeB

Månsson skriver:

Vi har en rasmus klump, noget vendespil, ballon booster og noget med dyrelyde

Det er vidst også dem vi har

Anmeld

18. juni 2013

L&V

LykkeB skriver:

Det er vidst også dem vi har

Syntes mange af dem er lidt for avanceret eller dyre.. Måske en med tegnefilm eller et tegne program ku være noget

Anmeld

18. juni 2013

LykkeB

Trouble skriver:

åhhhh synes det er super tidligt at lade din 16 måneder gammel baby få smartphone's stråler ind i øjnene.. mine børn kommer først til at bruge den slags når de er syv/otte år.. minimum.. men nu går jeg også meget ind for nærver og omsorg.. Tilgengæld har jeg rejst meget med mine børn, også lange ture til den anden side af jorden. Jeg læste/læser historier for dem i flyvemaskinen, giver dem mad og lader dem sove. (holder dem vågen i lang tid inden turen så jeg ved de er trætte)

Det er jo en smagssag herhjemme bruger vi det. Det er jo blevet meget udbredt og i mange vuggestuer/dagplejer bruger de det også, fordi at Forskere har fundet ud af, at børn lærer en masse af det. Men nu spurgte jeg jo heller ikke hvad folk mener om det. Nu er det jo ikke sådan at min søn kun ser iPad og at jeg aldrig læser bøger for ham. For bøger har jeg da helt klart også tænkt mig at pakke i håndbagagen. 

Anmeld

18. juni 2013

LykkeB

Månsson skriver:

Syntes mange af dem er lidt for avanceret eller dyre.. Måske en med tegnefilm eller et tegne program ku være noget

Ja, det kan du have ret i. Han elsker dyrelyde og noget med

Dyr. Måske jeg skulle undersøge det. 

Anmeld

18. juni 2013

L&V

LykkeB skriver:

Ja, det kan du have ret i. Han elsker dyrelyde og noget med

Dyr. Måske jeg skulle undersøge det. 

Tror der er mange i den alder der er helt tosset med det

Anmeld

18. juni 2013

Trouble

Det er jo en smagssag herhjemme bruger vi det. Det er jo blevet meget udbredt og i mange vuggestuer/dagplejer bruger de det også, fordi at Forskere har fundet ud af, at børn lærer en masse af det. Men nu spurgte jeg jo heller ikke hvad folk mener om det. Nu er det jo ikke sådan at min søn kun ser iPad og at jeg aldrig læser bøger for ham. For bøger har jeg da helt klart også tænkt mig at pakke i håndbagagen. 

Åhhh ja det er godt og ja med hensyn til forskere har de fundet ud af så mange ting. Børn får nærværs probemer hvis de bruger for meget tid på ipod, ipad, iphone, de får svært ved at leve i det virkelige liv, de ende med at være de elever der sidder på facebook i timerne. Siger heller ikke at mine børn ikke må overhovedet, men at man også skal lave andet end det men det kan jeg jo høre at du også har tænkt med bøger. Synes bare generalt børns legetøj bliver erstatet fra barbiedukker og biler, til ipad og headphones

Anmeld

18. juni 2013

MissMaria

LykkeB skriver:

ordspillet er vores søn ret glad for - det kan også fås i en gratis udgave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.