hjælp til fødseldaggave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

686 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. juni 2013

DianaRJS

min elskede ældste søn blive 5 til august, og vil egentligt gerne han får en køjeseng uden den nederste køje... ved ikke om det er til at forstå

men i hvert fald er hans mor for nærrig til at gå ud og købe en ny

har i nogle gode sider hvor man kan kigge? har kigget på dba og gul og gratis og der er intet at finde til en pris jeg vil give desværre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

Tip!

Jeg ved ikke hvor du skal søge, men hedder det ikke en halvhøj seng? 

Min søn har en ret pebret seng (2500kr), hvor vi gik sammen med min far og søster gav et bidrag til den..

Jeg har set de har dem i jysk til 1500 kr  

Anmeld

18. juni 2013

Bshizzle

DianaRJS skriver:

min elskede ældste søn blive 5 til august, og vil egentligt gerne han får en køjeseng uden den nederste køje... ved ikke om det er til at forstå

men i hvert fald er hans mor for nærrig til at gå ud og købe en ny

har i nogle gode sider hvor man kan kigge? har kigget på dba og gul og gratis og der er intet at finde til en pris jeg vil give desværre

IKEA her vist sådan en du beskriver..

Men ja.. jeg kender ikke lige prisen

Ville så gerne ha min søn på 7 år skulle ha sådan en ( og så med skrivebord under ).. men han har desværre en dårlig vane med at "gå" i søvne eller sætte sig op uden han kan huske det.. og evt vælte ud af sengen..

Så tør simpelhen ik købe en køjeseng til ham endnu

Anmeld

18. juni 2013

DianaRJS

Twinkle little star skriver:

Jeg ved ikke hvor du skal søge, men hedder det ikke en halvhøj seng? 

Min søn har en ret pebret seng (2500kr), hvor vi gik sammen med min far og søster gav et bidrag til den..

Jeg har set de har dem i jysk til 1500 kr  

ved det ikke kunne ikke lige blive enig med mig selv om hvad det hed haha men håber folk forstod hvad jeg mente haha

men ja har godt se de er til 1500 i jysk men de er "desværre" i træ, og vil meget gerne ha en der er hvid, og er gravid med tvillinger, så at skulle til at spraymale den ved jeg ikke lige hvor smart er

en eller må jeg sku ha en maske på og 20lagshandsker

Anmeld

18. juni 2013

DianaRJS

Bshizzle skriver:

IKEA her vist sådan en du beskriver..

Men ja.. jeg kender ikke lige prisen

Ville så gerne ha min søn på 7 år skulle ha sådan en ( og så med skrivebord under ).. men han har desværre en dårlig vane med at "gå" i søvne eller sætte sig op uden han kan huske det.. og evt vælte ud af sengen..

Så tør simpelhen ik købe en køjeseng til ham endnu

kan jeg godt forstå faktisk ville heller ikk være rart for bettemand at falde ned jo

men ja men det er sku svært synes jeg

mine drenges værelse er ikke så store, eller jo er de, men de har også meget legetøj  og nej DET ER IKKE MIG det er mormor og morfar der ikke kan lade være hver gang de komemr forbi et tilbud så skal de da lige ha aner snart ikke hvad jeg skal gøre af det haha

men tænkte i hvert fald bare hvis han fik sådan en ville der jo være plads til et lille "legehjørne" under sengen, vores reoler er også dem fra ikea med rum i tror der er 9 rum i hver og de har 3 af dem begge to.... så sådan en ville jo snidlt kunne stå under den, og måske give lidt mere plads i værelset..... ville ha haft en sidste år til ham, men istedet blev jeg enig om ny cykel da han var begyndt at cykle uden støttehjul og self også skulle have glæde af det på en anden måde en "babycyklen" som han sagde

men nu skal det altså være, der kommer snart tvillinger i det lille hjem, så  ville jo være eminent at få fat i nu, så han også har et ordentligt værelse inden da for ved jo ikke lige hvor meget tid jeg får de første par måneder efter

Anmeld

18. juni 2013

Tip!

DianaRJS skriver:

ved det ikke kunne ikke lige blive enig med mig selv om hvad det hed haha men håber folk forstod hvad jeg mente haha

men ja har godt se de er til 1500 i jysk men de er "desværre" i træ, og vil meget gerne ha en der er hvid, og er gravid med tvillinger, så at skulle til at spraymale den ved jeg ikke lige hvor smart er

De er at finde på nettet, til en fair pris.. 

Ellers, så prøv i biva.. De har dem også til fornuftige penge.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Det hedder en loftseng/højseng 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.