Nurses, hjælp mig lige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

249 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. juni 2013

OverTheRainbow

Hej! Jeg har brug for lidt hjælp ift hvilke vagter man må blive sat på etc. Det er sådan at jeg er ansat i et vikariat på 32 timer ugl Med weekendvagt hveranden d. 28 juni til 19. Juli har jeg ferie og er blevet sat indi weekenden 20/21 juli, hvilket ikke er min faste, hvilket egentlig ville være ok hvis der var tale om et weekendbyt. Med det er bardiske ikke for jeg skal også arbejde weekenden efter (som er min faste). Så undrer det mig bare om de virkelig må det? Jeg har intet fået at vide så synes dælme det er lidt groft! Det kunne jo være jeg havde en vigtig aftale...

hva tænker i? Må ledelsen godt gøre dette?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

K&S

OverTheRainbow skriver:

Hej! Jeg har brug for lidt hjælp ift hvilke vagter man må blive sat på etc. Det er sådan at jeg er ansat i et vikariat på 32 timer ugl Med weekendvagt hveranden d. 28 juni til 19. Juli har jeg ferie og er blevet sat indi weekenden 20/21 juli, hvilket ikke er min faste, hvilket egentlig ville være ok hvis der var tale om et weekendbyt. Med det er bardiske ikke for jeg skal også arbejde weekenden efter (som er min faste). Så undrer det mig bare om de virkelig må det? Jeg har intet fået at vide så synes dælme det er lidt groft! Det kunne jo være jeg havde en vigtig aftale...

hva tænker i? Må ledelsen godt gøre dette?

Jeg ville da lige nævne det og sige "der må være sket et fejl, fordi..." - det kan jo være en smutter

Anmeld

18. juni 2013

klmf

Hos os er det helt almindeligt at man må tage en ekstra weekend i ferietiden for at kompensere for dem, der afholder ferie.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.