så har jeg sendt denne besked til min kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.256 visninger
13 svar
13 synes godt om
18. juni 2013

millesofie

ja den siger jo sig selv men hvad synes i om den 
er jeg mærkelig? 
for har det virkelig skidt 
jeg har desuden adhd i svær grad så har meget brug for forusigelighed 

men kom med lige det der falder jer ind efter i har læst det 
både gode og dårlige kommentare er velkommen  

skal lige siges at vi har talt om børn og at vi skal have nogle men han taler aldrig om det og det gør mig i tvilv :/ 
------------------------------------------------------------------------------

tror vi bliver nød til at tale om det der baby halløj
jeg bliver nød til at vide om vi skal have børn og hvornår
jeg kan ikke rigtig tåle at gå i uvished og også vide at du ikke kommer og siger NU synes jeg vi skal lade hver at købe flere p piller :/

det er et halv år siden aborten og selv om jeg forsøger at skubbe det væk og ikke tænke på det så hjælper det bare ikke
jeg er stadig pisse ked af det og ja det er sgu da dumt
jeg har søgt rundt på nettet om det er normalt så lang tid efter stadig at ku blive så ked af det
men det bunder vist i at jeg ikke ville have den abort jeg overtalte mig selv pga omstændighederne >
og nu hvor vi er sammen hver dag så var der slet ingen grund til det og det gør mig bare endnu mere ked af det
og det hjælper bare heller ikke at jeg bliver påmindet om det hver mdr når der falder noget ud af mig
og jeg er osse pisse bange for at vi ikke kan få børn når vi gerne vil
åh fuck jeg er ynkelig o.O

og jeg ville slet ikke sige det til dig for ved du bliver ked af det
plus jeg vil slet ikke presse dig ud i noget som helst og slet ikke et barn
men jeg kan ikke holde det inden i mere
jeg kan ikke holde til at være så ked af det og samtidig så lykkelig <3
jeg kan mærke at det gør mig så træt og jeg synes jeg byder dig rigeligt i forvejen

jeg elsker dig så højt, kan slet ikke beskrive hvor meget <3

og egentlig vil jeg bare have et svar - skal vi have børn sammen?
hvis ja - hvornår præcis
for uanset dit svar så tager vi den bare derfra

<3 <3 ELSKER DIG <3 <3

----------------------------------------------------------------------------

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

gonefishing

millesofie skriver:

ja den siger jo sig selv men hvad synes i om den 
er jeg mærkelig? 
for har det virkelig skidt 
jeg har desuden adhd i svær grad så har meget brug for forusigelighed 

men kom med lige det der falder jer ind efter i har læst det 
både gode og dårlige kommentare er velkommen  

skal lige siges at vi har talt om børn og at vi skal have nogle men han taler aldrig om det og det gør mig i tvilv :/ 
------------------------------------------------------------------------------

tror vi bliver nød til at tale om det der baby halløj
jeg bliver nød til at vide om vi skal have børn og hvornår
jeg kan ikke rigtig tåle at gå i uvished og også vide at du ikke kommer og siger NU synes jeg vi skal lade hver at købe flere p piller :/

det er et halv år siden aborten og selv om jeg forsøger at skubbe det væk og ikke tænke på det så hjælper det bare ikke
jeg er stadig pisse ked af det og ja det er sgu da dumt
jeg har søgt rundt på nettet om det er normalt så lang tid efter stadig at ku blive så ked af det
men det bunder vist i at jeg ikke ville have den abort jeg overtalte mig selv pga omstændighederne >
og nu hvor vi er sammen hver dag så var der slet ingen grund til det og det gør mig bare endnu mere ked af det
og det hjælper bare heller ikke at jeg bliver påmindet om det hver mdr når der falder noget ud af mig
og jeg er osse pisse bange for at vi ikke kan få børn når vi gerne vil
åh fuck jeg er ynkelig o.O

og jeg ville slet ikke sige det til dig for ved du bliver ked af det
plus jeg vil slet ikke presse dig ud i noget som helst og slet ikke et barn
men jeg kan ikke holde det inden i mere
jeg kan ikke holde til at være så ked af det og samtidig så lykkelig <3
jeg kan mærke at det gør mig så træt og jeg synes jeg byder dig rigeligt i forvejen

jeg elsker dig så højt, kan slet ikke beskrive hvor meget <3

og egentlig vil jeg bare have et svar - skal vi have børn sammen?
hvis ja - hvornår præcis
for uanset dit svar så tager vi den bare derfra

<3 <3 ELSKER DIG <3 <3

----------------------------------------------------------------------------

Jeg ville nok ikke sende en sms men tale ansigt til ansigt men jeg er også gammel

Anmeld

18. juni 2013

EnSødMor

Ehm.... Min mand ville ALDRIG læse den besked, men mest af alt fordi den er så lang og det er svært at forklare sig på sms uden at blive misforstået, derfor snakker jeg altid med ham facetoface..  Måske det kunne være en ide for jer? jeg kan høre du brænder inde med en masse, især mht aborten, hvilket er klart, jeg tror du har brug for at snakke ud med ham om dine følelser og det der har været sket. 

Jeg ved ikke om han er ligeglad med at få børn, men nogle mænd skal bare lige ha en lille opsang før det går op for dem at man faktisk har brug for deres opmærksomhed. Måske han også har det skidt efter aborten & ikke ønsker at gøre dig ked.  

Jeg syntes det er en fin besked for beskriver dine følelser, jeg håber at du får et svar på det du ønsker og at i måske kan tale sammen om det senere, så i er 100% enige....  Jeg vil ihvertfald ønske dig alt held og lykke med projektet. 

Anmeld

18. juni 2013

millesofie

Flodkilling skriver:

Jeg ville nok ikke sende en sms men tale ansigt til ansigt men jeg er også gammel

vi er begge så dårlige til at tale sammen 

og skriver alt til hinanden, hvilket så går at vi endelig kan tage den op ansigt til ansigt 
og så får vi også alle tanker ud ikke kun lidt efter lidt men det hele og det er faktisk meget befriende 

men jo ville nok være mest voksent ha ha 

Anmeld

18. juni 2013

gonefishing

millesofie skriver:

vi er begge så dårlige til at tale sammen 

og skriver alt til hinanden, hvilket så går at vi endelig kan tage den op ansigt til ansigt 
og så får vi også alle tanker ud ikke kun lidt efter lidt men det hele og det er faktisk meget befriende 

men jo ville nok være mest voksent ha ha 

Som Frk-S også skriver så er mænd dårlige til smser, mest fordi dem er lang og han er et andet sted der også kræver opmærksomhed.

Hvad med at skrive et godt gammeldags brev, give ham det og bede ham læse det hjemme hvor du kan se hans reaktion.
Når han kommer fra job har han glemt minddt halvdelen af hvad der stod i din sms

Anmeld

18. juni 2013

millesofie

Frk-S skriver:

Ehm.... Min mand ville ALDRIG læse den besked, men mest af alt fordi den er så lang og det er svært at forklare sig på sms uden at blive misforstået, derfor snakker jeg altid med ham facetoface..  Måske det kunne være en ide for jer? jeg kan høre du brænder inde med en masse, især mht aborten, hvilket er klart, jeg tror du har brug for at snakke ud med ham om dine følelser og det der har været sket. 

Jeg ved ikke om han er ligeglad med at få børn, men nogle mænd skal bare lige ha en lille opsang før det går op for dem at man faktisk har brug for deres opmærksomhed. Måske han også har det skidt efter aborten & ikke ønsker at gøre dig ked.  

Jeg syntes det er en fin besked for beskriver dine følelser, jeg håber at du får et svar på det du ønsker og at i måske kan tale sammen om det senere, så i er 100% enige....  Jeg vil ihvertfald ønske dig alt held og lykke med projektet. 

jeg ved han også er ked men det er fordi det gjorde mig ked 
og derfor ved jeg også at han læser hele beskeden 
det er nemlig sådan vi taler sammen om vigtige ting 
meget fjollet men sådan virker det bedst 
når bare jeg får skrevet det til ham  

og så er han god til at nævne det igen når vi har puttet unger og sidder i sofaen 

Anmeld

18. juni 2013

millesofie

Flodkilling skriver:

Som Frk-S også skriver så er mænd dårlige til smser, mest fordi dem er lang og han er et andet sted der også kræver opmærksomhed.

Hvad med at skrive et godt gammeldags brev, give ham det og bede ham læse det hjemme hvor du kan se hans reaktion.
Når han kommer fra job har han glemt minddt halvdelen af hvad der stod i din sms

det er messenger ha ha 
men nej han læser den og det hele 
sådan er han bare 

Anmeld

18. juni 2013

Thalia

Jeg tænker at det er et lidt urimeligt krav at du beder ham fortælle hvornår præcis i skal have børn sammen - hvis altså i skal det.

Hvad nu hvis han ikke ved det, men bare ved at han ikke vil det lige nu?

Eller hvad nu hvis han giver dig et tidspunkt, og så alligevel ikke føler sig klar når den tid kommer?

Anmeld

19. juni 2013

millesofie

Thalia skriver:

Jeg tænker at det er et lidt urimeligt krav at du beder ham fortælle hvornår præcis i skal have børn sammen - hvis altså i skal det.

Hvad nu hvis han ikke ved det, men bare ved at han ikke vil det lige nu?

Eller hvad nu hvis han giver dig et tidspunkt, og så alligevel ikke føler sig klar når den tid kommer?

jeg har svær adhd og jeg skal have et præcist svar og tidspunkt 
ellers fungere jeg ikke
hvilket tildels er problemet lige nu

og det ved min kæreste godt, han skal bare mindes om det en gang i mellem 

Anmeld

19. juni 2013

MMOGM

millesofie skriver:

jeg har svær adhd og jeg skal have et præcist svar og tidspunkt 
ellers fungere jeg ikke
hvilket tildels er problemet lige nu

og det ved min kæreste godt, han skal bare mindes om det en gang i mellem 

Jeg er lidt nysgerrig, fik du svar på hvornår og hvordan så? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.