Uh er det gode tegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

601 visninger
7 svar
6 synes godt om
18. juni 2013

Kløver

Er så spændt, skal til scanning i morgen, efter min første behandling med pergotime, har ikke haft mange bivirkninger mens jeg har taget dem, men har været godt træt i går og i dag og også haft en del mens lignende murren, og alligevel lidt anderledes, i maven, og små jag i siderne. Kan det være gode tegn

Havde i andre æg i kun den ene eller begge sider hvis i lavede mere end 1, ved ikke om hormonerne fremmer i den side man normalt ville ha haft æl fra eller om det ikke har noget at sige

Håber sådan på 2-3 gode Superæg så jeg kan blive insemineret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

-Sigrid-

Need I say more

Anmeld

18. juni 2013

Kløver

-Sigrid- skriver:

Need I say more

Nej

Anmeld

18. juni 2013

o1Mutte

Maja84 skriver:

Er så spændt, skal til scanning i morgen, efter min første behandling med pergotime, har ikke haft mange bivirkninger mens jeg har taget dem, men har været godt træt i går og i dag og også haft en del mens lignende murren, og alligevel lidt anderledes, i maven, og små jag i siderne. Kan det være gode tegn

Havde i andre æg i kun den ene eller begge sider hvis i lavede mere end 1, ved ikke om hormonerne fremmer i den side man normalt ville ha haft æl fra eller om det ikke har noget at sige

Anmeld

18. juni 2013

BigHope13

Maja84 skriver:

Synes det lyder positivt og tror helt sikkert du nok skal have nogle fine æg til scanningen.
Da jeg havde to æg i venstre side havde jeg samme symptomer som du beskriver.

Anmeld

18. juni 2013

Christina74

Det er da klart at du har lavet de fineste guldæg ever :-) Det har vi jo en aftale om ik ;-)

Anmeld

18. juni 2013

Kløver

Christina 1974 skriver:

Det er da klart at du har lavet de fineste guldæg ever :-) Det har vi jo en aftale om ik ;-)

Tak, og vi har en aftale om i får gevinst under sydens sol

Anmeld

18. juni 2013

Kløver

BigHope13 skriver:

Synes det lyder positivt og tror helt sikkert du nok skal have nogle fine æg til scanningen.
Da jeg havde to æg i venstre side havde jeg samme symptomer som du beskriver.

Tak det håber jeg, kunne være dejligt scanningen viste de 2-3 stk der godt må være, for bedst chance må håbe str passer, så weekenden ikke rammer i vejen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.