Keder du dig?? ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2013

dpb

Hej skønne kvindfolk!

Mig og min søde eksamenspartner sidder nu, og er ved at blive færdige med vores eksamensprojekt, som omhandler en webshop med børnetøj
Vi har selv skabt en fiktiv webshop fra bunden, hvor vi har lagt vægt på services og kvalitet samt visuel identitet. Nu er vi så nået dertil, hvor at vi gerne vil have lidt respons på det hele, inden vi laver de sidste finjusteringer.

Derfor ville jeg høre, om der er nogen derude bag skærmene, som keder sig nok til at bruge 10 min. på, at se på det vi har lavet, og give noget feedback

Vi skal gerne bruge min. 6 personer, og sender så nogle spørgsmål og billeder i en privat besked, hvis du vil deltage!

Vi kvitterer med et kæmpe TAK og en masse god karma

På forhånd tak!!!

Tine

Jeg hjælper da også gerne... skal jo have tiden til at gå med et eller andet indtil jeg skal af sted omkring 11.30

Qnuz

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

tine1985

malle23 skriver:

Jeg vil gerne kigge på det og give feedback

Så er det endelig sendt!!
Beklager forsinkelsen, men jeg havde problemer med billederne.

Jeg havde ikke taget højde for at billederne kun kan ligge til sidst i beskeden, i stedet for at ligge sammen med beskrivelsen, så det er nok ret rodet, da jeg måtte lave en nødløsning. Men bare besvar det du kan finde rundt i (og gider bruge tid på). Der er nemlig ret meget!!!

Skriv endelig hvis du har spørgsmål!!

Anmeld

18. juni 2013

tine1985

Bshizzle skriver:

Jeg sidder alligevel og laver ingen ting..  

Så vil da gerne se på det og give feedback

Jeg havde ikke taget højde for at billederne kun kan ligge til sidst i beskeden, i stedet for at ligge sammen med beskrivelsen, så det er nok ret rodet, da jeg måtte lave en nødløsning. Men bare besvar det du kan finde rundt i (og gider bruge tid på). Der er nemlig ret meget!!!

Anmeld

18. juni 2013

tine1985

LR85 skriver:

Jeg kigger også gerne

Anmeld

18. juni 2013

tine1985

mkb123 skriver:

også mig  

Anmeld

18. juni 2013

tine1985

dpb skriver:

Jeg hjælper da også gerne... skal jo have tiden til at gå med et eller andet indtil jeg skal af sted omkring 11.30

Qnuz

Tusind tak!!

Jeg har lige sendt det til dig

Anmeld

18. juni 2013

tine1985

Der er åbenbart ikke kommet billeder med  Er første gang jeg skal prøve at sende billeder i en privat besked, og selvom jeg har tilføjet billeder kommer de bare ikke med

Jeg forsøger alt hvad jeg kan for at hitte ud af det hurtigst muligt!!

Anmeld

18. juni 2013

DianaRJS

tine1985 skriver:

Hej skønne kvindfolk!

Mig og min søde eksamenspartner sidder nu, og er ved at blive færdige med vores eksamensprojekt, som omhandler en webshop med børnetøj
Vi har selv skabt en fiktiv webshop fra bunden, hvor vi har lagt vægt på services og kvalitet samt visuel identitet. Nu er vi så nået dertil, hvor at vi gerne vil have lidt respons på det hele, inden vi laver de sidste finjusteringer.

Derfor ville jeg høre, om der er nogen derude bag skærmene, som keder sig nok til at bruge 10 min. på, at se på det vi har lavet, og give noget feedback

Vi skal gerne bruge min. 6 personer, og sender så nogle spørgsmål og billeder i en privat besked, hvis du vil deltage!

Vi kvitterer med et kæmpe TAK og en masse god karma

På forhånd tak!!!

Tine

self vil vi det

Anmeld

18. juni 2013

tine1985

Jeg prøver lige at sætte dem herind

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. juni 2013

tine1985

DianaRJS skriver:

self vil vi det

Tak!!

Kan desværre ikke sende billederne med i beskederne, så jeg sender en besked med spørgsmål og beskrivelse, og så kan du se billederne her i tråden.

Håber ikke det er alt for besværligt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.