At lufte sin dyne.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
9 svar
2 synes godt om
18. juni 2013

Lookingforward

Jeg er 17 år, og min horisont er hermed udvidet yderligere 
Jeg er alene hjemme, manden er på job, og blev enig med mig selv om at give soveværelset en overhaling 
Pludselig kom jeg i tanke om at jeg en gang så nogen der havde hængt dynerne ud ad vinduet! (Ha ha, grin bare af mig, for mig er det ikke hverdagskost )
Det vil jeg også prøve! Manden brokker sig altid over at han synes dynen er så tung og varm, så nu hænger den og blafrer på tagterrassen 

Jeg er stadig ved at lære en masse om husholdningens ædle kunst, og gør mit yderste, så damer, er der nogen af jer der kan fortælle mig hvad man gør for at dynen IKKE tager sig en "Aladin-og-det-flyvende-tæppe-style" ud over græsplænen når den sådan hænger på tagterrassen og vinden er lidt frisk? 

I øvrigt, god tirsdag til jer alle 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

Koen.

Lookingforward skriver:

Jeg er alene hjemme, manden er på job, og blev enig med mig selv om at give soveværelset en overhaling 
Pludselig kom jeg i tanke om at jeg en gang så nogen der havde hængt dynerne ud ad vinduet! (Ha ha, grin bare af mig, for mig er det ikke hverdagskost )
Det vil jeg også prøve! Manden brokker sig altid over at han synes dynen er så tung og varm, så nu hænger den og blafrer på tagterrassen 

Jeg er stadig ved at lære en masse om husholdningens ædle kunst, og gør mit yderste, så damer, er der nogen af jer der kan fortælle mig hvad man gør for at dynen IKKE tager sig en "Aladin-og-det-flyvende-tæppe-style" ud over græsplænen når den sådan hænger på tagterrassen og vinden er lidt frisk? 

Ih hvor kan jeg huske det da j2g flyttede hjemmefra som 16 årig, kæft der var mange til at lære, bare det der med at toilet papiret ikke længere selv fyldte sig op var en gåde

Men til problemet, vi har sådam nogle klude gulvtæpper, der smækker jeg lige sådan en over hver dyne så flyver de ingen steder og gulvtæppet bliver samtidig luftet

Anmeld

18. juni 2013

Robin Hood.

Hi hi hvor er du sød   jeg havde på min altan sådan nogle cykel elastikker hængende på hegnet , så strammede jeg den henover dynen , men ved selvf ikke hvordan dit altan hegn ser ud

Anmeld

18. juni 2013

Kløver

Du kan bruge de der klips med vægte til at holde Sommerfuglen fast på bordet

Anmeld

18. juni 2013

Tip!

Ork flad af grin over dit skønne indlæg 

jeg har ingen ide om hvordan du får aladins dyne til at blive der, jeg har (heldigvis) terasse i stueplan.. 

Anmeld

18. juni 2013

mkb123

vi har et gelænder som dynen kan bukkes ind under. Altså ligger dynen over det tynde gelænder og folder den ind under sig selv. Ellers plejer jeg at sørge for mest muligt af dynen er på indersiden af altanen, så det meste vægt er indenfor

Anmeld

18. juni 2013

Bshizzle

Lookingforward skriver:

... kunne ikke lade vær med at trække på smilebåndet.

Men som en anden skriver... så kunne du bruge de der blæksprut-arme ligende man bruger til cykler/trailer mm...  

Anmeld

18. juni 2013

Lookingforward

Hi hi, tak for alle svarene
Vores tagterrasse er med et tyndt jernstakit rundt, men så må jeg konstruere et net af cykelstativ-elastikstropper og spænde dem alle sammen fast i tagrenden 

Anmeld

18. juni 2013

Nemesis

jeg bukker dynen om gelænderet og sætter en klemme i hver side af dynen så den er samlet...

Anmeld

18. juni 2013

EnSødMor

Lookingforward skriver:

Tøjklemmer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.