har brug for luft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
11 svar
7 synes godt om
18. juni 2013

Maja88

F......k hvor er jeg bare så sur på mig selv....

Jeg skal forsvare min bachelor om en uge og gik i dag igang med at forberede eksqmen...

Sidder så og læser og hvad opdager jeg til min store store skræk....??

Jeg har fået printet og afleveret min ikke tilrettede opgave..dvs den med alle fejlene i.. i hvor jeg bare ked af det lige nu..er sur på mig selv og ved jeg ikke kan gøre en fløjtende fis.. men ih

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

Flødebollen

Maja88 skriver:

Jeg skal forsvare min bachelor om en uge og gik i dag igang med at forberede eksqmen...

Jeg har fået printet og afleveret min ikke tilrettede opgave..dvs den med alle fejlene i.. i hvor jeg bare ked af det lige nu..er sur på mig selv og ved jeg ikke kan gøre en fløjtende fis.. men ih

Åh - det er bare kæmpe surt!

Du kan ikke gøre andet end at bruge lidt tid på at tage de fejl med til eksamen og forsvare dem.

Sige, at du printede det forkerte, og så for eksempel retter dem overfor censor osv. til eksamen.

Så ved de i det mindste der, at du har lavet en fejl, men at du ved, hvad det drejer sig om.

Anmeld

18. juni 2013

Maja88

Kathepige skriver:

Åh - det er bare kæmpe surt!

Du kan ikke gøre andet end at bruge lidt tid på at tage de fejl med til eksamen og forsvare dem.

Sige, at du printede det forkerte, og så for eksempel retter dem overfor censor osv. til eksamen.

Så ved de i det mindste der, at du har lavet en fejl, men at du ved, hvad det drejer sig om.

Ja tænke også på at nævne det.  Det er sådanne irriterende ting som en manglende overskrift.. jeg og vi fejl... og så er der 5 linjer som står dobbelt..

At bare så tilfreds med det endelige prodult men det her.. øv

Og min som trippel tjekkede

Anmeld

18. juni 2013

Trekløver(:

Maja88 skriver:

Ej noget møg Er der intet at gøre? Kan du ikke ringe og gøre opmærksom på, at det er den forkerte du har afleveret, også selvom det er fors sent. 

Anmeld

18. juni 2013

Maja88

malle23 skriver:

Ej noget møg Er der intet at gøre? Kan du ikke ringe og gøre opmærksom på, at det er den forkerte du har afleveret, også selvom det er fors sent. 

Har skrevet til min vejleder.. men kan ikke gøre noget.. for reelt så kan de jo ikke se om jeg har brugt ekstra tid på den anden så..

Øv hvor er det noget lort.  Rent ud sagt

Anmeld

18. juni 2013

Trekløver(:

Maja88 skriver:

Har skrevet til min vejleder.. men kan ikke gøre noget.. for reelt så kan de jo ikke se om jeg har brugt ekstra tid på den anden så..

Øv hvor er det noget lort.  Rent ud sagt

Nej det er selvfølgelig rigtigt. Hvornår skal du op og forsvare den?

Der er nok ikke andet for end bare at gøre censor og lærer opmærksom på, at du godt ved du har afleveret en opgave med fejl. 

Men øv øv ØV    

Anmeld

18. juni 2013

Moar2011

det kommer til at skære i karateren

jeg fik 10 pga stave fejl, som jeg også først opdaget bagefter :s

håber de godtager den til eksamen

Anmeld

18. juni 2013

Maja88

Storms-Mor skriver:

det kommer til at skære i karateren

jeg fik 10 pga stave fejl, som jeg også først opdaget bagefter :s

Går heldigvis ind med indstillingen at karaktere  er ligemeget.. skal bare bestå.. og sådan har jeg hele tiden haft det..

N er da øv for jeg var super tilfreds med det endelige prodult

Anmeld

18. juni 2013

Elling <3<3

Åh hvor er det bare surt søde
Sender dig en kæmpe krammer....

Anmeld

18. juni 2013

Moar2011

Maja88 skriver:

Går heldigvis ind med indstillingen at karaktere  er ligemeget.. skal bare bestå.. og sådan har jeg hele tiden haft det..

N er da øv for jeg var super tilfreds med det endelige prodult

ja øv bøv - og så sker sådan en fejl
kan godt forstå du er irriteret ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.