høfeber!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

288 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. juni 2013

DianaRJS

hvad har i andre gjort for at holde jeres høfeber nede under graviditet? sagen er jeg desværre har slem høfeber det er alt fra græs til blomster til træer, kan mere eller mine slet ikke tåle sommeren jeg får normalt sprøjte for det og det kan med nød kun tage det, men som gravid må man ikke få det, så nu har jeg mere eller mindre prøvet diverse næsespray i håb om at det bare kunne hjælpe lidt, uden nogen effekt overhovedet.

har virkelig brug for et råd her... for jeg lyder mere eller mindre som hugo fra tv da jeg var lille  

hvad har i andre gjort? og er der noget medicin man må få for det som gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

gokkelok

Der er nogle tabletter du kan tage, hvis du altså er villig til det. Men det er alligevel nok begrænset hvor meget det vil hjælpe dig, nu hvor din høfeber er så slem. 

Så jeg synes du skal tage på apoteket og spørge. 

Ellers er det bedste råd nok, at blive indendørs 

Anmeld

18. juni 2013

DianaRJS

gokkelok skriver:

Der er nogle tabletter du kan tage, hvis du altså er villig til det. Men det er alligevel nok begrænset hvor meget det vil hjælpe dig, nu hvor din høfeber er så slem. 

Så jeg synes du skal tage på apoteket og spørge. 

Ellers er det bedste råd nok, at blive indendørs 

den med indendørs var aktuel hvis ikke det var fordi jeg havde 2 MEGET aktive drenge der bare befinder sig bedst ude

men ja må ned og høre dem, selv børnehave pædagogen grinede af mig her til morgen -.- så kan du selv forstille dig hvordan jeg lyder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.