Hvor meget tøj har i?
Vil lige så stille opbygge Roses garderobe i 98, og vil denne gang forsøge at være fornuftig
Altså mine børn har bare ALT for meget tøj! SÅ kan det godt ske jeg handler billigt og handler brugt, meeeeen!
Jeg vil fx skyde på hun har nok i hvert fald 15 par bukser, 8 langærmede bodies, 15 kortærmede, 15 bluser. Ja ja, you get the picture 
Men hvis nu man faktisk skal være realistisk, hvor meget vil i så sige de har brug for af hver, og hvilken type tøj? Hvis nu vi siger man vasker tøj 2 gange om ugen (vi har ikke egen vaskemaskine)
Nu sammenligner jeg det godt nok med min søns nuværende alder, men jeg tænker at der ikke er den store forskel ...?
Jeg har fundet den rytme, som det passer os bedst at vaske i, og så køber jeg tøj, så det passer med at det er mere eller mindre i bund hver gang. Der er så tre forskellige vaske (rød/gul, grøn/blå og sort/cowboy), som vi veksler imellem, hvorfor han også skifter farvetema i hver periode.
Jeg vasker sjældent, så Linus har rimelig meget tøj, men forskellen er måske at her bliver det hele brugt.
Når du siger du vasker 2 gange om ugen er det så det samme tøj du vasker eller veksler du lige som os?
Hvis det er det samme, så har du vel ikke brug for meget mere end 5-10 overdele af hver type (langærmet og kortærmet) - alt afhængig af hvor ofte det er nødvendigt at skifte. Jeg husker det som om vi brugte 1 1/2-2 bluser pr dag da han var omkring 2 år.
Mht bukser er jeg af den holdning at de godt kan bruges 2 dage, hvis de ikke er voldsomt beskidte, så der ville jeg nok ende på 4-6 par.
Hvis det ikke er det samme tøj du vasker 2 gange på en uge (lige som os), så ser regnestykket lidt anderledes ud, men under alle omstændigheder ville jeg regne med 1 1/2-2 bluser og 1/2-1 par bukser pr dag.