Blod fra tissemand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.960 visninger
8 svar
2 synes godt om
17. juni 2013

Mussen2

Ja, det er hvad der var i min søns ble i dag bar en enkelt klat på størrelse med en 2 krone fortalte vuggestuen.

For en halvanden måneds tid siden havde han et par dråber også, men der var ingen feber eller noget. Jeg konsulterede lægen som sagde det lød harmløst og det blev ikke gjort mere ved det.

Nu skal jeg da have fat i læge igen i morgen, men indtil da, har i bud på hvad det kan være. Han er frisk og uden feber.

Sidst havde han haft en del sand i bleen dagen forinden, så slog det hen med en rift.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2013

mor88

Mussen2 skriver:

Ja, det er hvad der var i min søns ble i dag bar en enkelt klat på størrelse med en 2 krone fortalte vuggestuen.

For en halvanden måneds tid siden havde han et par dråber også, men der var ingen feber eller noget. Jeg konsulterede lægen som sagde det lød harmløst og det blev ikke gjort mere ved det.

Nu skal jeg da have fat i læge igen i morgen, men indtil da, har i bud på hvad det kan være. Han er frisk og uden feber.

Sidst havde han haft en del sand i bleen dagen forinden, så slog det hen med en rift.....

Det lyder lidt hen ad en urinvejsinfektion? Altså blærebetændelse.

Jeg ville nok give vagtlægen et kald, da det kan være rigtig pinefuldt(jeg har prøvet det et par gange)

Anmeld

17. juni 2013

mor88

Mussen2 skriver:

Jeg havde heller ikke feber, kun rigtig ondt når jeg skulle tisse. 

Giv ham vand at drikke, for at rense systemet

Anmeld

17. juni 2013

Dianabk

Mussen2 skriver:

Urinvejsinfektion kunne det lyde som - han behøver ikke nødvendigvis have svie og/el smerte ved vandladning, men hyppig vandladningstrang er et meget tydeligt tegn. - så fat i lægevagten.

Hvis der har været sand i bleen kan det godt være en rift som sidder lidt højre oppe end hvad der lige er synligt, men syntes bestemt stadig du burde ringe til lægevagten stadig.

Håber det er harmløst

Anmeld

17. juni 2013

Mussen2

Han er slet ikke pyller eller små skidt eller noget, så jeg venter med at ringe til lægen til i morgen, han sover også nu. Kan godt læse mig frem til at det er tegn på blærebetændelse eller urinvejsingektion, men der er bare ikke feber eller noget som helst og der er ikke mere blod end det, så har lidt svært ved at tro det er det men skal da helt sikkert snakke med lægen i morgen

Anmeld

17. juni 2013

mor88

Mussen2 skriver:

Han er slet ikke pyller eller små skidt eller noget, så jeg venter med at ringe til lægen til i morgen, han sover også nu. Kan godt læse mig frem til at det er tegn på blærebetændelse eller urinvejsingektion, men der er bare ikke feber eller noget som helst og der er ikke mere blod end det, så har lidt svært ved at tro det er det men skal da helt sikkert snakke med lægen i morgen

Jeg har aldrig oplevet ret meget blod, og har aldrig haft feber! 

Anmeld

17. juni 2013

Mussen2

mor88 skriver:

Jeg har aldrig oplevet ret meget blod, og har aldrig haft feber! 

Nej ok, men jeg tænker bare jeg ville mærke hvis han havde ondt eller en smule ondt ved vandladning, som du også beskriver, men det skal da klart tjekket op på. Tak for svar

Anmeld

18. juni 2013

Albertsen92

Mussen2 skriver:

Synes også det lyder som uvi.
Jeg havde gået med ubemærket blærebetændelse i så lang tid, at det havde bredt sig til nyrer og nyrebækken.
Så begyndte jeg at have blod fra urinrøret da jeg tørt mig, og urinen var mørkebrun.
Nogle dage efter havde jeg ondt i maven og kunne ikke sidde. Så tog jeg til lægen, og blev så indlagt med nyre, nyrebækken og blærebetændelse bare for at fortælle man ikke behøver at have ondt, før det nærmest er for sent.
Så håber i får svar i dag, det lyder ikke rart.

Anmeld

18. juni 2013

Laulund87

Børn reagerer som regel anderledes end voksne på blærebetændelse..

De får ofte høj feber om natten og så er der ingenting om dagen. Sådan har det også været med min datter de gange hun har haft det. Der har aldrig været blod.

Så jeg tænker ikke blærebetændelse, men det kunne da være en idé at få det undersøgt bare for en sikkerheds skyld.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.