Lige et spørgsmål..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
4 svar
1 synes godt om
17. juni 2013

Anonym trådstarter

Kæresten og jeg prøver og lave en baby. Jeg skulle have ægløsning fra den 8-13 juni så der har vi selvfølgelig hygget os lidt ekstra.
Jeg har så forventet mens dag den 27 men i dag er jeg begyndt og have lidt brunt udflåd.. Hvad kan det betyde?
Min mens har altid været regelmæssig og min cyklus er på 28 dage.
Jeg har haft lidt stikken i underlivet og en smule kvalme men ikke noget jeg vil klage over.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Kæresten og jeg prøver og lave en baby. Jeg skulle have ægløsning fra den 8-13 juni så der har vi selvfølgelig hygget os lidt ekstra.
Jeg har så forventet mens dag den 27 men i dag er jeg begyndt og have lidt brunt udflåd.. Hvad kan det betyde?
Jeg har haft lidt stikken i underlivet og en smule kvalme men ikke noget jeg vil klage over.

kvalmen har intet med graviditet at gøre så tidligt. men det kan være en implantat blødning eller irritation efter ekstra hygge

Anmeld

17. juni 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

kvalmen har intet med graviditet at gøre så tidligt. men det kan være en implantat blødning eller irritation efter ekstra hygge

Anmeld

17. juni 2013

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Nej kvalmen er også bare tilfældig.

Anmeld

18. juni 2013

Anonym trådstarter

Hmm... Jeg har stadig det brune udflåd. Kan det være opstart til mens allerede? Skal først have mens den 27?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.