Psoriasisgigt i hænder - nyuddannet - hvad nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2013

aarhusmor

K&S skriver:

Sygedagpenge har for mig været samme sats som almindelige dagpenge

Sygedagpenge er 90% af den dagpengesats man får. Han vil få dimententsatsen i dagpenge og så 90% af det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2013

ESV

Aagaard skriver:

Primært i knoerne og det inderste led af lille-, ring- og langefingren på begge hænder og kun ømhed i håndled og tommelfingre.

Lige nu hvor det er så nyt og han muligvis er lidt stresset af eksamen og sådan ville gigtlægen gerne vente med andet end ibuprofen og panodiler - den 26. skal vi ind og snakke med hende igen (gigtlægen altså) og der får han muligvis binyrebarkhormon indsprøjtning.

Hvad for noget får du - hvis du får noget?

Jeg har slet ikke tænkt over at man selvfølgelig godt kan have "mild" posriasisgigt - men selvfølgelig er der gradbøjninger af alt 

Jeg får ikke noget overhovedet så mildt er mit endnu.

Hvor har han læge henne?

Altså personligt ville jeg overveje nøje om binyrebark hormon er noget jeg ville gøre men jeg har også lidt af forskelligt eksem siden jeg var ganske lille er er blevet proppet med alverdens præparater.

Jeg går ude på Gentofte til skanninger ca hvert halve år og det er ikke sikkert mit bliver værre end det allerede er.

Anmeld

18. juni 2013

Aagaard

ESV skriver:

Jeg får ikke noget overhovedet så mildt er mit endnu.

Hvor har han læge henne?

Altså personligt ville jeg overveje nøje om binyrebark hormon er noget jeg ville gøre men jeg har også lidt af forskelligt eksem siden jeg var ganske lille er er blevet proppet med alverdens præparater.

Jeg går ude på Gentofte til skanninger ca hvert halve år og det er ikke sikkert mit bliver værre end det allerede er.

Vi har kun været afsted 1 gang endnu - det er en gigtlæge inde på Clementsbro i Århus. 
Vi har godt snakket om at det der med binyrebarkhormon indsprøjtninger lyder lidt voldsomt og nok ikke er noget man skal blive ved med ret længe.

Jeg håber vi/de (lægerne og os) finder på noget - for som det er lige nu, værger han sig ved at skulle holde vores datter i hånden når hun skal puttes fordi det bare gør ondt.

Tak for hjælpen - det betyder meget

Anmeld

18. juni 2013

K&S

aarhusmor skriver:

Sygedagpenge er 90% af den dagpengesats man får. Han vil få dimententsatsen i dagpenge og så 90% af det.

Okay, jeg har dog ikke oplevet et fald i udbetaling, mens jeg var på sygedagpenge

Anmeld

18. juni 2013

aarhusmor

K&S skriver:

Okay, jeg har dog ikke oplevet et fald i udbetaling, mens jeg var på sygedagpenge

Nej, det er egentlig også bare 90% af højeste dagpenge.

http://bm.dk/da/Tal%20og%20tendenser/Satser%20for%202013.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.