Vuggestue - navnemærker ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.656 visninger
6 svar
2 synes godt om
17. juni 2013

LilleChelle

Hvordan sætter man lige navnemærker i strømperne? 
Eller er det lige meget? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2013

K&S

LilleChelle skriver:

Hvordan sætter man lige navnemærker i strømperne? 
Eller er det lige meget? 

Anton startede i BH den 1. juni og jeg har lige købt et navnestempel - jeg har sat navn i alt hans tøj bortset fra undertøj og strømper - det er som oftest meget mørkt (svært at se stemplet) og så er det ikke så tit han har undertøjet af i BH

Anmeld

17. juni 2013

Mother-love

Jeg må indrømme at jeg i starten satte navn i alt isabellas tøj. Men nu er det kun i overtøjet og sko og den slags. Gider virkelig ikke i alt hendes tøj. Hun har sygt meget tøj hehehe. Og hun har ikke mistet noget i vuggestuen andet end futter. Men der har jeg så også tre hvor kun den ene er der. Selvom der er navn i. Men det er også lidt svært når det er en vs/ bh i et. Børnehavebørnene har adgang til de smås tøj og har tendens til at flytte rundt på deres tøj

Anmeld

17. juni 2013

marieo

hvis du ikke vil have at strømperne bliver væk, ville jeg sætte navn i. Taler af erfaring, der som oftest det børnene selv tager af og smider rundt omkring, og som pædagog er det umuligt at huske hvilke børn der har hvilke strømper på.

Jeg ville enten købe et navnestempel i lys/mørk eller skrive med en stoftusch i bunden

Anmeld

17. juni 2013

MorDk

Jeg skriver bare med kuglepen eller tekstilpen. Men glemmer det tit.

Anmeld

17. juni 2013

Moma

Jeg har købt strygemærker - simpelthen så smart! Men må indrømme, at jeg ikke har sat mærker i strømperne. 

Anmeld

18. juni 2013

LilleChelle

Moma skriver:

Jeg har købt strygemærker - simpelthen så smart! Men må indrømme, at jeg ikke har sat mærker i strømperne. 

Jeg har nemlig også sat strygemærker i alt andet tøj - men strømperne synes jeg er lidt svære. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.