betski skriver:
Her må jeg så melde mig uenig. Er ked af at du har været så uheldig som du har været, det må ha været hårdt. Men TS har to børn med sin mand og ja tilliden er virkelig blevet svigtet MEN... jeg synes de begge skylder deres børn at kæmpe for at komme gennem hans utroskab og finde hinanden igen. Det kan lade sig at gøre. Jeg kender flere som har oplevet utroskab i deres ægteskab, som den dag i dag lever lykkeligt sammen. Det er nemt at smutte - nemt lige nu. Men så nemt er det jo heller ikke.
Til TS:
jeg føler virkelig med dig! Det er noget af det værste at finde ud af; utroskab. Men, det er ikke en affære. Det er ikke noget der har stået på over længere tid, han har temmelig sikkert ikke haft følelser med i det. Det undskylder ikke, at han har svigtet dig. Men det sætter tingene lidt i perspektiv. Angre han? Kan han give dig plads til at være sur/vred/ked? Er han villig til at gøre hvad som helst for at redde jeres forhold; ja så er der noget at kæmpe for. Jeg sender dig alle mine medfølende tanker til dig og håber du og din mand kan snakke om tingene i ro og mag 
Jeg har seriøst en fornemmelse af, at dem der kan skrive sådan, er dem der selv er utro, har været, eller har haft det inde på livet....
I min verden, er der INTET, og jeg mener INTET der kan undskylde utroskab, eller gøre noget godt igen!!! Fuld, ædru, sur, såret - man gør det bare IKKE!
Hvis han har været så ligeglad de 5 minutter det måske har taget ham at hive en eller anden dulle ud på et krotoilet, befamle hende som han burde røre ved sin kone, stukket sin dillertjavs ind i hende, som kun burde være tilegnet hans kone, og derefter forventer en chance til... Hvor dum har man lov at være!?!?
Ja, de har to børn sammen, men de to børn er langt bedre tjent med en mor og far der bor hver for sig og er glade, end mor og far der bor sammen, og tilliden, kærligheden, intimiteten og trygheden er væk.
Idag er over 50% af alle børn i skoler og børnehaver skilsmissebørn, så mon ikke de kommer over det....
TS er langt bedre tjent med en mand der er hende tro og loyal! Hvad sker der for folk, der mener man kan leve videre efter utroskab??? Det bryder alle og samtlige regler og løfter man indgår når man vælger at sige ja til hinanden!! Hvad skal man så bruge det til???
Ud til højre med ham, lede, egoistiske, uretfærdige, illoyale narrøv!!!! 

Og TS, du fortjener bedre, du og DINE BØRN fortjener bedre
Lad ham mærke hvad han har mistet, det dumme svin.... Han fortjener intet mindre end at være alene...