Han havde kraftedeme sex med hende!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2013

Flødebollen

Anonym skriver:

Ja overskriften siger sig selv!! Min mand har været sammen med en anden!! Først Sagde han de kun havde kysset men nu kom det frem.. De har kraftedeme haft sex!!! På kroens lokum!!! Jeg er helt ude af mig selv.. Vi har været sammen i 9 år, gift i 5 år har 2 børn på 2 og 4 år..
Min verden er brudt sammen!!!!!

Det er bare utilgiveligt!

Kys osv. er sgu slemt nok - og svært at tilgive (i know), men ligefrem sex.

Shit!

Jeg ville aldrig mere kunne se på min mand og finde ham attraktiv velvidende at han har haft sin BiiiiP oppe i en anden kvinde. FØJ!

Angående at blive sammen for "børnenes skyld", så er det altså aldrig for børnenes skyld.

Nu har jeg selv haft en veninde, hvis forældre faktisk kun blev sammen - udelukkende proforma - for  børnenes skyld.

Det gavner bare ingen, det nægter jeg at tro på.

Hellere mor og far glade hver for sig end triste sammen.

Til TS: Kan godt forstå, din verden er brudt sammen. Håber, du finder styrke til at komme videre på den ene eller anden måde. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

Anonym trådstarter

Tak for svar allesammen...
Det er bare pisse røvhamrende hårdt det her.. Har sovet hos en veninde i nat, som tilmed har meldt sig syg i dag for at være hos mig.. Fantastisk veninde..
Jeg havde besluttet at blive hos ham og kæmpe efter han fortalte de kun havde kysset havde tilmed sex med ham søndag aften fordi jeg havde brug for at han var MIN.. Vi snakkede om at vi begge godt vidste at vi havde problemer i forholdet og var villige til at kæmpe for det... Men da han så smed bomben om sex i går brød min verden fuldstændig sammen.. Jeg kørte over 100 km ned til min bedste veninde og har været der i nat... Og har fået snakket rigtig godt med hende og fået sat nogle ting i perspektiv.. Men sex er bare så meget over min grænse... Men jeg elsker min mand og vi har så meget sammen man ikk bare lige smider væk........
Fuck hvor er det bare en røv situation det her!!!
Ang hvordan min mand har det i alt det her, så har jeg aldrig set ham så ked af det før og han angrer helt vildt.. Er slet ikk i tvivl om at han vil mig og vores ægteskab (kald mig bare naiv, men efter 9 år kender jeg ham alligevel lidt og hans måder at reagere på) han siger han vil gøre alt for mig, alt for os... Da vi bor i en lille by (hvor hun også bor) argh!! Jeg ved jo hvem hun er for fanden!! (det gør der bestemt ikke nemmere) men han har endda foreslået at vi sælger huset og flyttet væk og starter på en frisk... ( ikke den løsning jeg tror vi vil vælge, men det viser lidt om hva han er villig til)
Åhh det blev langt og rodet.. Håber i kan følge med!

Anmeld

18. juni 2013

mpr

Anonym skriver:

Ja overskriften siger sig selv!! Min mand har været sammen med en anden!! Først Sagde han de kun havde kysset men nu kom det frem.. De har kraftedeme haft sex!!! På kroens lokum!!! Jeg er helt ude af mig selv.. Vi har været sammen i 9 år, gift i 5 år har 2 børn på 2 og 4 år..

Puha stakkels dig, utroskab er noget af det værste 

Jeg ville aldrig kunne tilgive eller få tillid igen til en der havde været utro og det var uanset om det havde været følelses messigt eller med kys osv. Jeg ville nok godt få mig selv til at overveje at blive boende for et evt. barns skyld, men det ville ikke vare ved jeg ville være så indebrændt og fuld af had til ham.. Jeg ville afsky den partner jeg elskede hvis han havde været mig utro.. Og havde han lige frem haft sex med en anden så skulle jeg i hvert fald aldrig i seng med ham igen.. Føj! 

Men pas på dig selv i det her det kan godt være i har børn men børnene har bedre brug for at se at deres mor kan træffe det valg der gør hende glad end at lære dem at når de bliver trådt på som voksne så skal de også bare bide i det sure æble og blive.. For det gjorde mor jo.. Så må det jo være det rigtige?

Ingen her kan tage valget for dig men håber i hvert fald alt det bedste for dig 

Anmeld

18. juni 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Til jer som mener det er utilgiveligt. Så man må som menneske ikke fejle og lære af det?

Hvad nu hvis manden virkelig angre og i den grad har fundet ud af, at TS er kvinden i hans liv, så er det bedre at splitte hele familien ad, pga af hvad? 3 sølle minutter!!

Ei verden er altså bare ikke så sort/hvid, heldigvis... For hvor var vi dog henne hvis vi mennesker ikke kunne tilgive hinnanden?

Anmeld

18. juni 2013

LBK

Anonym skriver:

Det er bare pisse røvhamrende hårdt det her.. Har sovet hos en veninde i nat, som tilmed har meldt sig syg i dag for at være hos mig.. Fantastisk veninde..
Jeg havde besluttet at blive hos ham og kæmpe efter han fortalte de kun havde kysset havde tilmed sex med ham søndag aften fordi jeg havde brug for at han var MIN.. Vi snakkede om at vi begge godt vidste at vi havde problemer i forholdet og var villige til at kæmpe for det... Men da han så smed bomben om sex i går brød min verden fuldstændig sammen.. Jeg kørte over 100 km ned til min bedste veninde og har været der i nat... Og har fået snakket rigtig godt med hende og fået sat nogle ting i perspektiv.. Men sex er bare så meget over min grænse... Men jeg elsker min mand og vi har så meget sammen man ikk bare lige smider væk........
Ang hvordan min mand har det i alt det her, så har jeg aldrig set ham så ked af det før og han angrer helt vildt.. Er slet ikk i tvivl om at han vil mig og vores ægteskab (kald mig bare naiv, men efter 9 år kender jeg ham alligevel lidt og hans måder at reagere på) han siger han vil gøre alt for mig, alt for os... Da vi bor i en lille by (hvor hun også bor) argh!! Jeg ved jo hvem hun er for fanden!! (det gør der bestemt ikke nemmere) men han har endda foreslået at vi sælger huset og flyttet væk og starter på en frisk... ( ikke den løsning jeg tror vi vil vælge, men det viser lidt om hva han er villig til)

puha hvor er trist at opleve.

Kan på ingen måde sætte mig i dit sted. Men lyt til din mavefornemmelse. Træk vejret i et stykke tid , bliv hos din veninde og find ud af hvad du vil....

Anmeld

18. juni 2013

mpr

Til jer som mener det er utilgiveligt. Så man må som menneske ikke fejle og lære af det?

Hvad nu hvis manden virkelig angre og i den grad har fundet ud af, at TS er kvinden i hans liv, så er det bedre at splitte hele familien ad, pga af hvad? 3 sølle minutter!!

Ei verden er altså bare ikke så sort/hvid, heldigvis... For hvor var vi dog henne hvis vi mennesker ikke kunne tilgive hinnanden?

Jo man må som menneske godt fejle.. Men man skal også være klar over at det kan få konsekvenser det man laver og ikke bare være ligeglad og tænke det går nok.. 

Skal man være sådan (undskyld ordet) kvaj at man vælger at være sin partner utro (og nej alkohol er ikke en undskyldning) så gør man det når der ikke er børn indblandet og så skal man lade personen gå uden at pylre hvis den anden part ikke ønsker mere, så har man fået det adrenalin kick man åbenbart følte man havde brug for, og så skal man få lov til at føle hvor ondt det gør at midste den man har.. Ville ønske utroskab aldrig var en løsning, at folk var så kloge at de snakkede om tingene i stedet for at træffe nød løsningen.. Men jeg kan simpelthen ikke få ondt af en person der har været utro det er den persons skyld at den anden lider.. 

Så kan man jo så lære af det og vælge at behandle den næste pænt.

Bare min mening..

Anmeld

18. juni 2013

Tulipan

Anonym skriver:

Hvor er det bare en rigtig biiiip situation!

Synes helt klart du har gjort det rigtige med at ta væk og få det lidt på afstand. Synes det er dejligt at I har snakket åbent om det, men hvor er det noget møg at I bor et lille sted og du ved hvem hun er!!!

hvis det var mig ville jeg finde ud af hvorfor hvorfor hvorfor! Og så se ud fra årsagen om det var noget jeg kunne tilgive med tiden eller ej.

som andre skriver så er der forskel på sex og en affære! Men det kommer helt an på situationen om det er noget der kan tilgives. 

Husk shame on you if you fool me once, shame on me if you fool me twice

håber I finder ud af det på den måde der er rigtig for dig

Anmeld

18. juni 2013

Sujan

Anonym skriver:

Føler så meget med dig...

Har selv oplevet noget ligende...

Det er ikke sjovt.

Vi bor selv i en lille by og personen det drejer sig om bor også i denne by... Hun er tilmed min brors nabo..
Det sætter mange følelser igang hver gang jeg ser hende.
Men har også valgt at blive og kæmpe. Er ikke nemt... Men det går fremad. Vi har det bedre end nogensinde...
Problemet er at man er såret... Og hver gang jeg ser hende den anden, bliver jeg ked og vred og har lyst til at gå hjem og slå ham.. Ha ha..
Vi er blevet rigtig gode til at snakke om det og han acceptere jeg bliver ked, vred når jeg har mødt hende...
Så det kan lade sig gøre...

Men følelsen af svigt er så svær at komme igennem...

Så jeg føler virkelig med dig...

Kan ikke skrive noget der kan lindre det du føler desværre.

Anmeld

18. juni 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Stakkels dig, det må være så hårdt!! 

(Og ikke for at retfærdiggøre din mands handlinger (aldrig!), men jeg vil alligevel lige skrive, at det med kroens lokum lyder som regulær dum og horny sex - ikke som følelser og intimitet. Det lyder billigt og grimt. Ikke som kærlighed - langt fra, -men det er du sikkert med på, og det er vel ingen trøst, men alligevel...)

Anmeld

18. juni 2013

Lookingforward

betski skriver:

Her må jeg så melde mig uenig. Er ked af at du har været så uheldig som du har været, det må ha været hårdt. Men TS har to børn med sin mand og ja tilliden er virkelig blevet svigtet MEN... jeg synes de begge skylder deres børn at kæmpe for at komme gennem hans utroskab og finde hinanden igen. Det kan lade sig at gøre. Jeg kender flere som har oplevet utroskab i deres ægteskab, som den dag i dag lever lykkeligt sammen. Det er nemt at smutte - nemt lige nu. Men så nemt er det jo heller ikke.

Til TS:

jeg føler virkelig med dig! Det er noget af det værste at finde ud af; utroskab. Men, det er ikke en affære. Det er ikke noget der har stået på over længere tid, han har temmelig sikkert ikke haft følelser med i det. Det undskylder ikke, at han har svigtet dig. Men det sætter tingene lidt i perspektiv. Angre han? Kan han give dig plads til at være sur/vred/ked? Er han villig til at gøre hvad som helst for at redde jeres forhold; ja så er der noget at kæmpe for. Jeg sender dig alle mine medfølende tanker til dig og håber du og din mand kan snakke om tingene i ro og mag

Jeg har seriøst en fornemmelse af, at dem der kan skrive sådan, er dem der selv er utro, har været, eller har haft det inde på livet....

I min verden, er der INTET, og jeg mener INTET der kan undskylde utroskab, eller gøre noget godt igen!!! Fuld, ædru, sur, såret - man gør det bare IKKE!
Hvis han har været så ligeglad de 5 minutter det måske har taget ham at hive en eller anden dulle ud på et krotoilet, befamle hende som han burde røre ved sin kone, stukket sin dillertjavs ind i hende, som kun burde være tilegnet hans kone, og derefter forventer en chance til... Hvor dum har man lov at være!?!?

Ja, de har to børn sammen, men de to børn er langt bedre tjent med en mor og far der bor hver for sig og er glade, end mor og far der bor sammen, og tilliden, kærligheden, intimiteten og trygheden er væk.
Idag er over 50% af alle børn i skoler og børnehaver skilsmissebørn, så mon ikke de kommer over det....

TS er langt bedre tjent med en mand der er hende tro og loyal! Hvad sker der for folk, der mener man kan leve videre efter utroskab??? Det bryder alle og samtlige regler og løfter man indgår når man vælger at sige ja til hinanden!! Hvad skal man så bruge det til???

Ud til højre med ham, lede, egoistiske, uretfærdige, illoyale narrøv!!!! 

Og TS, du fortjener bedre, du og DINE BØRN fortjener bedre  Lad ham mærke hvad han har mistet, det dumme svin.... Han fortjener intet mindre end at være alene...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.