Når man skal efterlade den bette hos en "fremmed"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

644 visninger
9 svar
7 synes godt om
17. juni 2013

Miss BananaHammock

Jeg oprettede for et par timer siden et indlæg om at vi ikke havde fået VS men DP og at jeg var helt vildt frustreret og ked af det.

Her efter lidt tid er det så gået op for mig at selvom jeg virkelig gerne ville have VS, så er det slet ikke der skoen trykker. Det er gået op for mig, at jeg skal aflevere min lille guldklump hos en "fremmed" og det er jeg bare slet ikke klar til.
Jeg er fint klar til at komme tilbage på arbejde, men har samtidig ikke lyst til at forlade mit barn.

Jeg bliver så meget en mor der går lige hjem og tud brøler første dag han skal afleveres. Stakkels knægt - det bliver da pinligt med sår'n mor

Hvordan reagerede I på at skulle starte på job igen og ha' den lille passet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2013

Blirnokaldrigfru

Miss BananaHammock skriver:

Jeg oprettede for et par timer siden et indlæg om at vi ikke havde fået VS men DP og at jeg var helt vildt frustreret og ked af det.

Her efter lidt tid er det så gået op for mig at selvom jeg virkelig gerne ville have VS, så er det slet ikke der skoen trykker. Det er gået op for mig, at jeg skal aflevere min lille guldklump hos en "fremmed" og det er jeg bare slet ikke klar til.
Jeg er fint klar til at komme tilbage på arbejde, men har samtidig ikke lyst til at forlade mit barn.

Jeg bliver så meget en mor der går lige hjem og tud brøler første dag han skal afleveres. Stakkels knægt - det bliver da pinligt med sår'n mor

Hvordan har I reagerede på at skulle starte på job igen og ha' den lille passet?

Jeg troede også jeg ville græde og have det forfærdeligt!!! Selvfølgelig er det svært, men man lader jo barnet lære stedet at kende end man efterlader den, så helt fremmed er pædagogen/Dp-moren jo ikke den første uge er den værste!

Anmeld

17. juni 2013

Miss BananaHammock

Frk P. skriver:

Jeg troede også jeg ville græde og have det forfærdeligt!!! Selvfølgelig er det svært, men man lader jo barnet lære stedet at kende end man efterlader den, så helt fremmed er pædagogen/Dp-moren jo ikke den første uge er den værste!

Puhh gruer allerede for det. Men har bestemt mig for at være en af de seje der ikke står og tudbrøler i døren - venter til jeg kommer ud i bilen

Jeg tror også at knægten kommer til at nyde det - en masse udfordringer og stimulering som jeg allerede nu kan mærke han søger og som jeg kan have svært ved at give.

Anmeld

17. juni 2013

Tulle28

Som dig - det tror jeg de fleste gør Meeen det gik hurtigt over. Må indrømme at jeg nød min varme kaffe og roen på jobbet

Anmeld

17. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg valgte at blive hjemmegående med vores søn. Fordi vi havde muligheden! Har jeg aldrig fortrudt. Ville også have det svært med at give ham fra mig, og det får jeg også når han skal starte i DP. 

Anmeld

17. juni 2013

Mettefpigen

Jeg havde intet problem med det.... Jeg synes det var rart at få lidt frie hænder :-)

Anmeld

17. juni 2013

Miss BananaHammock

Tulle28 skriver:

Som dig - det tror jeg de fleste gør Meeen det gik hurtigt over. Må indrømme at jeg nød min varme kaffe og roen på jobbet

Uden at blive afbrudt... ja det ville være luksus

Anmeld

17. juni 2013

nielsen80

Det skal nok gå søde. Det er ikke sjovt, men på den anden side, er det faktisk også rart at nå og savne lidt. Jeg er helt nyforelsket hver dag nu, hvor jeg henter K. Har så meget overskud til hente!

Mht DP så synes jeg du allerede nu, skal skrive ham op en småbørnsgruppe nu(2-3år). Så er det "kun" hans første år, han skal være i DP.

Anmeld

17. juni 2013

Nessie

Jeg havde en lille klump i halsen, da jeg gik, men vi havde jo "øvet" os, og kørt ham ind i DP stille og roligt 

Fire måneder efter stod vi der igen, da han startede i VS, men det går hurtigt over, når man kan se at de små nyder at lege med andre  i samme størrelse som dem selv 

Anmeld

18. juni 2013

EnSødMor

Kender det så godt, efter 2 uger hvor min pige har gået i DP, er jeg stadig lidt ked når jeg aflevere hende. Jeg starter selv først til august, men den første dag jeg afleverede hende, sagde jeg farvel og kyssende hende, hun græd lidt og jeg gik ud... Så løb jeg om på den anden side af huset sad og kiggede ind af vinduet i ca 15 min, da jeg så hun havde det godt og var tryg, så tørrede jeg tårene væk & kørte igen... Men nøj et kram hun fik da jeg hentede hende.  Men det kommer vel nok en dag hvor det er  let at aflevere, fordi man har tiltro til DP/VS, så vi lærer det nok en dag. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.