Miss BananaHammock skriver:
Jeg oprettede for et par timer siden et indlæg om at vi ikke havde fået VS men DP og at jeg var helt vildt frustreret og ked af det.
Her efter lidt tid er det så gået op for mig at selvom jeg virkelig gerne ville have VS, så er det slet ikke der skoen trykker. Det er gået op for mig, at jeg skal aflevere min lille guldklump hos en "fremmed" og det er jeg bare slet ikke klar til.
Jeg er fint klar til at komme tilbage på arbejde, men har samtidig ikke lyst til at forlade mit barn.
Jeg bliver så meget en mor der går lige hjem og tud brøler første dag han skal afleveres. Stakkels knægt - det bliver da pinligt med sår'n mor 
Hvordan reagerede I på at skulle starte på job igen og ha' den lille passet?
Kender det så godt, efter 2 uger hvor min pige har gået i DP, er jeg stadig lidt ked når jeg aflevere hende. Jeg starter selv først til august, men den første dag jeg afleverede hende, sagde jeg farvel og kyssende hende, hun græd lidt og jeg gik ud... Så løb jeg om på den anden side af huset sad og kiggede ind af vinduet i ca 15 min, da jeg så hun havde det godt og var tryg, så tørrede jeg tårene væk & kørte igen... Men nøj et kram hun fik da jeg hentede hende. 
Men det kommer vel nok en dag hvor det er let at aflevere, fordi man har tiltro til DP/VS, så vi lærer det nok en dag. 
Anmeld