Varm tumling, sommertøjskrise??!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

606 visninger
9 svar
3 synes godt om
17. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Halløj de damer, jeg søger lige lidt råd

nu er sommeren jo på vej, og de små skal have noget sommertøj men, hvilken kombi fungerer mon bedst? Shorts, undertrøjebody (uden ærmer), og så en t-shirt. Eller T-shirtbody og shorts? 

Min dreng er 19måneder, spæner rundt og er meget varm. tænker at undertrøjebody med t-shirt over lyder alt for varmt til ham. Men synes bare han er så sød i alm t-shirt fremfor t-shirtbody  

t-shirt og shorts, uden noget under, er noget rod. Vi har prøvet, men han skiller og bleen holdes ikk supergodt på plads. 

Hvad gør i? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2013

Hvem?

Mor11 skriver:

nu er sommeren jo på vej, og de små skal have noget sommertøj men, hvilken kombi fungerer mon bedst? Shorts, undertrøjebody (uden ærmer), og så en t-shirt. Eller T-shirtbody og shorts? 

Min dreng er 19måneder, spæner rundt og er meget varm. tænker at undertrøjebody med t-shirt over lyder alt for varmt til ham. Men synes bare han er så sød i alm t-shirt fremfor t-shirtbody  

t-shirt og shorts, uden noget under, er noget rod. Vi har prøvet, men han skiller og bleen holdes ikk supergodt på plads. 

Hvad gør i? 

Min varme dreng har undertøj (altså alm. todelt) også knickers/shorts med T-shirt - det fungere fint

Anmeld

17. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Hvem? skriver:

Min varme dreng har undertøj (altså alm. todelt) også knickers/shorts med T-shirt - det fungere fint

Okay, men sveder han ikke en dag som idag, med to lag på overkroppen? Det tror jeg min ville. 

Anmeld

17. juni 2013

l.kjoeller

Mor11 skriver:

Hvad gør i? 

t-shirten på oven på body om formiddag- enten body eller t-shirt om eftermiddag. du er nødt til at tage hver dag for sig og mærke efter varmen. for der er ingen fast løsning desværre

Anmeld

17. juni 2013

Hvem?

Mor11 skriver:

Okay, men sveder han ikke en dag som idag, med to lag på overkroppen? Det tror jeg min ville. 

Men så det nemt li at hive undertrøjen af ham også bare i T-shirt, om formiddagen har han loftets undertrøje indenunder, som så bliver smidt til luren

Anmeld

17. juni 2013

gonefishing

Mor11 skriver:

Hvad gør i? 

når den som i dag kun er 15c, så har min datter lange bukser på, f.eks lette bukser eller legging. Tunika eller andet let og lang ærmet.

Men kommer den over 20c med varme som de lover snart, så er det korte bukser og koste bukser og altid en kasket når der er sol

Anmeld

17. juni 2013

Chevro

Mor11 skriver:

Hvad gør i? 

Min søn har aldrig to lag to på (: i denne tid.

For det meste er det en lang- eller kortærmet body, med short til. Eller en body uden ærmer! Den er mega god!

Vi bruger også meget Hummel shorts/t-shirts dragter (-: Men han er også kun lige blevet et år :-)

Når det er meget varmt - kun ble

Render han sådan rundt i varmen, skifter vi bare bleen oftere, for at den sidder ordenligt (: de drikker også meget, så det følges lidt ad ;-)

Knus

Anmeld

17. juni 2013

lilledittemor

Hvad gør i? 

Min datter er 17 måneder.

På en dag som i dag har hun:

Underbukser
Undertrøje
Strømpebukser
Shorts
Kjole/top
Cardigan

Og så sandaler.

Så er det nemt at tage strømpebukser og undertrøje af hvis det bliver varmt, men hun kan hurtigt få cardigan på når hun er i skyggen.
Og underbukserne holder bleen på plads

Min datter er forresten også et varmt barn.

Anmeld

17. juni 2013

StudPsyk

Uha, synes også det er mega svært!

I dag har ROse en t-shirt body, lange bukser og en langærmet trøje på. Så kan de tage trøjen af hende.. Synes bare det bliver så varmt med en body under der har lidt ærmer, men sidst jeg havde givet hende en på uden ærmer sagde de, at det altså var bedst den havde ærmer, så deres skuldre ikke blev bare ude i solen.

Så skulle man nøjes med en kortærmet body, men det er for koldt først på dagen. Og hvis hun bare har en langærmet body på, skal de jo skifte tøj på hende 100% hvis det er for varmt!

Har overvejet om vi skal begynde med todelt undertøj, men er ikke vild med hun skiller på midten...

Anmeld

17. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Det kunne være jeg skulle finde nogen underbukser der kan holde bleen på plads? Det gør jo ikk så meget at han skiller, hvis det er 20+ grader

hvor køber man underbukser med plads til ble???? 

synes det er svært, selv en dag som idag, sover han fx kun i body udenfor, og sveder når han kommer op   han er VIRKELIG et varmt barn. To lag er oftest for meget tøj til ham. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.