hej.
jeg vil gerne være socialrådgiver.
jeg skal have en 10 klasse, derefter hf-enkeltfag "pakke" socialrådgiver pakken, og så ind på selve socialrådgiver uddannelsen.
10. klasse skal jeg tage på VUC, og jeg skal tage den som aftenhold/e-learning.
er der nogle der har erfarringer med det? jeg skal om dagen have min datter hjemme.
efter det år, skal jeg så igen på vuc og have socialrådgiver pakken. jeg OVERVEJER også at tage den som e-learning, men kunne godt tænke mig at hører fordele og ulemper når man også har børn? det kræver jo en del i forvejen når man skal klare tingene selv, men er der nogle med erfarringer?
alt ialt kommer min uddannelse jo så til at varer 5 ½- 6½ år, så vidt jeg kan regne ud, altså 1 år 10. klasse, 1 (eller er det 2??) år med enkeltfag, og så 3½ år på selve uddannelsen.
hvordn er det med SU? skal have SU fra start af, men er det ikke noget med man kun kan få su i 6 år?
vi er ignag med PB 2, men er så småt på vej i behandling, så vi ved jo ikke hvornår og hvor lang tid, jeg håber jeg bliver gravid inden jeg skal på selve socialrådgiveruddannelsen, men man ved jo aldrig..
men hvordan er det med su og barsel? og bliver barsel su-en lagt oveni de 6 år (eller hvor mange år maks. er) så man har 7 år, eller er de med i? sådan at jeg i sidste ende faktisk kommer til at mangle su??
hvad med en a-kasse? kan man være i a-kasse under nogle af de nævnte udd??
puha det blev langt, men synes slet ikke jeg kan finde svar på nettet selvom google plejer at være min ven.