Så er vi gået i gang :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

314 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. juni 2013

Frk.Skruk

Som overskriften lyder, er vi gået igang med IUI-D behandling ..

Var til scanning idag, som viste et enkelt æg som var 13 mm, så skal derind igen på Onsdag, og forhåbentlig insemineres på Fredag - jøsses vi er spændte på alt det her ..

Jeg har valgt at blive insemineret i min egen cyklus, altså uden hormoner, så det er lidt spændende om det lykkedes første gang..

Hvis der er nogen der har erfaringer eller lign må i meget gerne dele også ang. om man får pregnyl eller ovitrelle..

Dejlig dag til jer alle

//Frk.Skruk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2013

Putomanen

Held og lykke med det.
Jeg har desværre ingen erfaringer med insemination at dele ud af.

Anmeld

17. juni 2013

o1Mutte

Frk.Skruk skriver:

Som overskriften lyder, er vi gået igang med IUI-D behandling ..

Var til scanning idag, som viste et enkelt æg som var 13 mm, så skal derind igen på Onsdag, og forhåbentlig insemineres på Fredag - jøsses vi er spændte på alt det her ..

Jeg har valgt at blive insemineret i min egen cyklus, altså uden hormoner, så det er lidt spændende om det lykkedes første gang..

Hvis der er nogen der har erfaringer eller lign må i meget gerne dele også ang. om man får pregnyl eller ovitrelle..

Dejlig dag til jer alle

//Frk.Skruk

Jeg er lige blevet insemineret i dag (2. forsøg)

Jeg har dog fået hormoner

Fik Ovitrelle i lørdags

Held og lykke til dig

Anmeld

19. juni 2013

Frk.Skruk

En lille update:

- Jeg har idag været til endnu en scanning for at se hvor store mine æg var blevet, og de er desværre ikke vokset så hurtigt.. De var kun hhv. 14 og 15 mm .. Så nu skal jeg til scanning igen på Fredag, hvor vi så håber på at de er vokset nok til at jeg kan tage en ÆL inj. i weekenden, og blive insemineret på Mandag..

- og håber self ikke at jeg har haft ÆL i mellemtiden til Fredag..

Er der andre end mig som er insemineret i egen spontan cyklus? Eller som skal det? Eller nogen der har erfaringer med æg der vokser lidt langsomt?

//frk.skruk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.