Hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

286 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. juni 2013

Anonym trådstarter

Jeg er i den 7. himmel 

Kæresten og jeg havde 2 års dag forleden - og hvad skete der?? Min kæreste sagde: "jeg vil gerne være far - vil du være mor til mine børn?"

Mit svar: JAAAAAAAAAAAAA  Vi har snakket om børn længe, men jeg har måtte vente lidt på ham, men nu har min tålmodighed betalt sig. Men nu er han klar, jeg er klar og vores folrhold klar. Jeg er lige begyndt på den sidste del af mine p-piller. Og så læste jeg lige: folsyrepiller skal tages 1 mdr. før ønskede graviditet. Skal disse så tages med p-pillerne eller?? 

Lige spørgsmål nr. 2: hvor skal man fortælle ens chef det?? Måå man godt vente lidt?? Er lidt skepisk over min chef 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2013

Alberte&Mor <3

Anonym skriver:

Jeg er i den 7. himmel 

Kæresten og jeg havde 2 års dag forleden - og hvad skete der?? Min kæreste sagde: "jeg vil gerne være far - vil du være mor til mine børn?"

Mit svar: JAAAAAAAAAAAAA  Vi har snakket om børn længe, men jeg har måtte vente lidt på ham, men nu har min tålmodighed betalt sig. Men nu er han klar, jeg er klar og vores folrhold klar. Jeg er lige begyndt på den sidste del af mine p-piller. Og så læste jeg lige: folsyrepiller skal tages 1 mdr. før ønskede graviditet. Skal disse så tages med p-pillerne eller?? 

Lige spørgsmål nr. 2: hvor skal man fortælle ens chef det?? Måå man godt vente lidt?? Er lidt skepisk over min chef 

Dejligt, tillykke med det du skal gerne starte med at tage folinsyre når i begynder projekt baby, du kan evt tage livol multi gravid eller gravitamin. Du har ikke krav på at fortælle din chef før 3-4 måneder før termin. Jeg ville dog gøre det efter NF 

Anmeld

17. juni 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Jeg er i den 7. himmel 

din chef behøver ikke at vide noget før 3 måneder inden din termin - men langt de fleste vælger dog at sige det efter nakkefoldsscanningen i 12. uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.