Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Meld dig ind i diverse vikar bureau...
Lyder som om du har fundet en løsning - men hvis det går i vasken, så er der faktisk ofte ledige jobs i rengøringsbranchen.
Anonym skriver: det er selvfølgelig et forsøg værd, men er bange for det ikke hjælper, så længe man er uddannelsessøgende, er man ikke berettet... :/
det er selvfølgelig et forsøg værd, men er bange for det ikke hjælper, så længe man er uddannelsessøgende, er man ikke berettet... :/
Du har mulighed for at søge enkeltydelse til faste udgifter (husleje m.m.) samt overlevelseshjælp.
Men er jo så kun din andel af huslejen du kan søge til, men i din situation er lidt hjælp jo også bedre end ingenting
Anonym skriver: Nå er jeg endelig færdig med HF om 1½ uge (wuup wuup) Stod for 2 år siden med en måned uden SU mellem HF enkeltfag og den fulde HF, og det svar svært at klare som enlig forsøger. Nu er jeg færdig og havde forberedt mig på at det skulle ske igen, desværre gik der koks i SU'en, da jeg flyttede sammen med min kæreste så fik kun su-lån udbetalt d. 1, da forsøger tillægget ikke var blevet fjernet sidste måned. Så de penge jeg havde "sparret" op i su-lån, blev brugt denne måned, så juli er uden indkomst... Vi har sparet hvor vi kan og blev enige om at vi nok godt kunne klare juli måned uden jeg havde en indkomst. MEN MEN MEN, jeg troede der var studiestart på mit nye studie d. 16. august, altså at jeg ville være berettet til su i august, men nu har jeg set at der først er studie start d. 2. sep. Det bliver så 3 måneder uden indkomst, og det kan vi simpelthen ikke klarer.. Min kæreste er ledig og får kun ca.10.000 udbetalt. Jeg er gravid med termin til feb. så det er ligefør jeg overvejer at vente med studie til efter barsel, men havde en MA for 2½ måned siden, så tør næsten ikke vente... aargh what to do... Nogen der ved om man kan være berettet til noget som helst, vi har faste udgifter på ca. 9000 kr, har et barn og har kun 1000,- til mad de næste 2 måneder, det er jo ikke holdbart.. Banken er heller ikke en mulighed, for vores rådighedsbeløb er ikke højt nok, så de vil ikke låne os penge..
Nå er jeg endelig færdig med HF om 1½ uge (wuup wuup) Stod for 2 år siden med en måned uden SU mellem HF enkeltfag og den fulde HF, og det svar svært at klare som enlig forsøger. Nu er jeg færdig og havde forberedt mig på at det skulle ske igen, desværre gik der koks i SU'en, da jeg flyttede sammen med min kæreste så fik kun su-lån udbetalt d. 1, da forsøger tillægget ikke var blevet fjernet sidste måned. Så de penge jeg havde "sparret" op i su-lån, blev brugt denne måned, så juli er uden indkomst... Vi har sparet hvor vi kan og blev enige om at vi nok godt kunne klare juli måned uden jeg havde en indkomst. MEN MEN MEN, jeg troede der var studiestart på mit nye studie d. 16. august, altså at jeg ville være berettet til su i august, men nu har jeg set at der først er studie start d. 2. sep. Det bliver så 3 måneder uden indkomst, og det kan vi simpelthen ikke klarer.. Min kæreste er ledig og får kun ca.10.000 udbetalt. Jeg er gravid med termin til feb. så det er ligefør jeg overvejer at vente med studie til efter barsel, men havde en MA for 2½ måned siden, så tør næsten ikke vente... aargh what to do... Nogen der ved om man kan være berettet til noget som helst, vi har faste udgifter på ca. 9000 kr, har et barn og har kun 1000,- til mad de næste 2 måneder, det er jo ikke holdbart.. Banken er heller ikke en mulighed, for vores rådighedsbeløb er ikke højt nok, så de vil ikke låne os penge..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128