enlig, snart udlært

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.358 visninger
20 svar
0 synes godt om
17. juni 2013

Anonym trådstarter

morgen

her den 1juli er jeg udlært kontorassistent.

jeg er enlig med min 2årige

jeg har intet arbejde bagefter, og skal derfor på dagpenge, men dem er jeg først berettet til den 1 August.

ideer til hvad jeg skal huske at gøre i forhold til penge, tilskud osv?
hva ska jeg forvent af ekstra udgifter nu hvor jeg kommer på dagpenge?

den 20 juli får vi jo børnepenge, ekstra ordinært, ordinært og under uddannelse ydelse, vil jeg miste nogen af disse ydelser ?

andre råd, tages imod med kys hånd..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2013

Anonym trådstarter

ingen der ved det ?

Anmeld

17. juni 2013

gonefishing

Anonym skriver:

morgen

jeg har intet arbejde bagefter, og skal derfor på dagpenge, men dem er jeg først berettet til den 1 August.

den 20 juli får vi jo børnepenge, ekstra ordinært, ordinært og under uddannelse ydelse, vil jeg miste nogen af disse ydelser ?

Desværre ved jeg ikke 100pct hvad du kan få i dag, meget ændre sig jo.

Men ville sige tillykke! det er jo vildt fedt og dejligt at hører at en uddannelse har en ende, og at det kan lade sig gøre. -jeg er selv sygemeldt under uddannelsen og føler bare ikke man kommer videre

Anmeld

17. juni 2013

Noneother

Ved ikke om du eventuelt vil kunne forvente lavere boligtilskud, når din bruttoindkomst ændre sig. 

men de penge der kommer d. 20 er ikke indkomst baserede og derfor vil de ikke ændre sig. 

Sidst men ikke mindst. Tillykke. Det er virkelig flot, og alt respekt for at du har gennemført det alene med en lille. 

Anmeld

17. juni 2013

K&S

morgen

Er du meldt ind i a-kasse? For så kan du få en udbetaling fra en anden "pose penge" end DP (jeg kan ikke huske hvad det hedder) så du ikke har karantæne som normalt

Anmeld

17. juni 2013

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

Desværre ved jeg ikke 100pct hvad du kan få i dag, meget ændre sig jo.

Men ville sige tillykke! det er jo vildt fedt og dejligt at hører at en uddannelse har en ende, og at det kan lade sig gøre. -jeg er selv sygemeldt under uddannelsen og føler bare ikke man kommer videre

jeg er også pave stolt - trods hårdt slid, manglende søvn, presset hverdag osv osv - lykkeds det mig at trække et 10 tal hjem

alt held og lykke til dig..

Anmeld

17. juni 2013

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

Ved ikke om du eventuelt vil kunne forvente lavere boligtilskud, når din bruttoindkomst ændre sig. 

men de penge der kommer d. 20 er ikke indkomst baserede og derfor vil de ikke ændre sig. 

Sidst men ikke mindst. Tillykke. Det er virkelig flot, og alt respekt for at du har gennemført det alene med en lille. 

evt jeg skal ringe og forhør mig på kommunen med boligstøtten ?.. jeg stiger små 4000 ca,..

har desværret mistet "under uddannelse ydelsen" men det sagde jo os sig selv

1000 tak er os bare pave stolt, det har kostet meget, men for enden af en tunnel er der altid et lys i enden

Anmeld

17. juni 2013

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Er du meldt ind i a-kasse? For så kan du få en udbetaling fra en anden "pose penge" end DP (jeg kan ikke huske hvad det hedder) så du ikke har karantæne som normalt

jeg er først berettet til dagpenge den 1 august, da jeg ska være meldlem i et år først

hun snakket om noget andet jeg ku søge, som var en meget lille sum på små 2-3000 ka bare ikke huske hvad det hed..

men står jo med INGEN indkomst den 1juli

Anmeld

17. juni 2013

Noneother

Anonym skriver:

evt jeg skal ringe og forhør mig på kommunen med boligstøtten ?.. jeg stiger små 4000 ca,..

har desværret mistet "under uddannelse ydelsen" men det sagde jo os sig selv

1000 tak er os bare pave stolt, det har kostet meget, men for enden af en tunnel er der altid et lys i enden

Jeg bliver nysgerrig når du siger under uddannelses ydelse?
Hvad er det? Det er jeg gået glip af.. 

Anmeld

17. juni 2013

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

Jeg bliver nysgerrig når du siger under uddannelses ydelse?
Hvad er det? Det er jeg gået glip af.. 

det forældre som er under uddannelse, der kan søge det ..
jeg fik 1000 og et eller andet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.