Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
morgen her den 1juli er jeg udlært kontorassistent. jeg er enlig med min 2årige jeg har intet arbejde bagefter, og skal derfor på dagpenge, men dem er jeg først berettet til den 1 August.ideer til hvad jeg skal huske at gøre i forhold til penge, tilskud osv?hva ska jeg forvent af ekstra udgifter nu hvor jeg kommer på dagpenge?den 20 juli får vi jo børnepenge, ekstra ordinært, ordinært og under uddannelse ydelse, vil jeg miste nogen af disse ydelser ? andre råd, tages imod med kys hånd..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: morgen her den 1juli er jeg udlært kontorassistent. jeg er enlig med min 2årige jeg har intet arbejde bagefter, og skal derfor på dagpenge, men dem er jeg først berettet til den 1 August.ideer til hvad jeg skal huske at gøre i forhold til penge, tilskud osv?hva ska jeg forvent af ekstra udgifter nu hvor jeg kommer på dagpenge?den 20 juli får vi jo børnepenge, ekstra ordinært, ordinært og under uddannelse ydelse, vil jeg miste nogen af disse ydelser ? andre råd, tages imod med kys hånd..
Ved ikke om du eventuelt vil kunne forvente lavere boligtilskud, når din bruttoindkomst ændre sig.
men de penge der kommer d. 20 er ikke indkomst baserede og derfor vil de ikke ændre sig.
Sidst men ikke mindst. Tillykke. Det er virkelig flot, og alt respekt for at du har gennemført det alene med en lille.
Er du meldt ind i a-kasse? For så kan du få en udbetaling fra en anden "pose penge" end DP (jeg kan ikke huske hvad det hedder) så du ikke har karantæne som normalt
Flodkilling skriver: Desværre ved jeg ikke 100pct hvad du kan få i dag, meget ændre sig jo.Men ville sige tillykke! det er jo vildt fedt og dejligt at hører at en uddannelse har en ende, og at det kan lade sig gøre. -jeg er selv sygemeldt under uddannelsen og føler bare ikke man kommer videre
Desværre ved jeg ikke 100pct hvad du kan få i dag, meget ændre sig jo.Men ville sige tillykke! det er jo vildt fedt og dejligt at hører at en uddannelse har en ende, og at det kan lade sig gøre. -jeg er selv sygemeldt under uddannelsen og føler bare ikke man kommer videre
Noneother skriver: Ved ikke om du eventuelt vil kunne forvente lavere boligtilskud, når din bruttoindkomst ændre sig. men de penge der kommer d. 20 er ikke indkomst baserede og derfor vil de ikke ændre sig. Sidst men ikke mindst. Tillykke. Det er virkelig flot, og alt respekt for at du har gennemført det alene med en lille.
K&S skriver: Er du meldt ind i a-kasse? For så kan du få en udbetaling fra en anden "pose penge" end DP (jeg kan ikke huske hvad det hedder) så du ikke har karantæne som normalt
Anonym skriver: evt jeg skal ringe og forhør mig på kommunen med boligstøtten ?.. jeg stiger små 4000 ca,.. har desværret mistet "under uddannelse ydelsen" men det sagde jo os sig selv 1000 tak er os bare pave stolt, det har kostet meget, men for enden af en tunnel er der altid et lys i enden
evt jeg skal ringe og forhør mig på kommunen med boligstøtten ?.. jeg stiger små 4000 ca,.. har desværret mistet "under uddannelse ydelsen" men det sagde jo os sig selv 1000 tak er os bare pave stolt, det har kostet meget, men for enden af en tunnel er der altid et lys i enden
Jeg bliver nysgerrig når du siger under uddannelses ydelse?Hvad er det? Det er jeg gået glip af..
Noneother skriver: Jeg bliver nysgerrig når du siger under uddannelses ydelse?Hvad er det? Det er jeg gået glip af..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128