Ja så blev det en realitet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

492 visninger
5 svar
2 synes godt om
17. juni 2013

MortilElias2010

.. Jeg er blevet opsagt - uden begrundelse. Den afventer jeg stadigvæk  Min leder er så konfliktsky at selv de mindste ubetydelige beskeder går igennem hendes souschef som så videregiver dem til mig, selvom vi passerer hinanden flere gange dagligt. Og stedet er ikke særlig stort  I fredags hviskede min souschef at det var helt i orden hvis jeg først kom kl. 11 imorgen (mandag) istedet for kl. 9 når mine kolleger skal bruge to timer på at ordne fritidshjemmets arealer udendørs. Ja det tror da pokker, når min leder har tænkt sig at fortælle mine kollegaer (som ved jeg er blevet opsagt) at jeg er opsagt. Så ser hun mig sikkert helst ikke der, men jeg møder selvfølgelig op kl. 9  Jeg vil gerne høre begrundelsen  Hun har ikke gjort andet end at væve siden tirsdag før grundlovsdag. Har INGEN anelse om hvorfor jeg er blevet opsagt  Det er fandme mystisk. Så jeg er igang med jobansøgninger igen... Ikke lige dét jeg troede jeg skulle bruge 2013 på... Og især ikke på dén måde hun har håndteret det på. Kan kun glæde mig over BUPL er indenom og er medlem af en fagforening  

Men det er fandme surt, hvis bare der lå en gyldig grund eller ihvertfald en konkret - jeg kan jo nå og digte mange muligheder ud af ingenting. 

Og så er hun formand for Børn&Unge afdelingen i Billund  Amen jøsses... 

Dog forklarer hendes adfærd meget i forbindelse med HVOR anerkendende hun er, hun er røget helt af i svinget og er gået i den misforståede godhed-fælde. Det tjener hverken hendes ansatte eller børnene, som er under KFUMs Sociale Arbejde derude. 

Men DYBT SUK altså 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2013

Mamalou

Øv at du er blevet opsagt - og så unden begrundelse, det kan man da ikke. Hvis jeg var dig, så ville jeg gå til hende og bede om en begrundelse. Konfliktsky eller det kan hun ikke komme udenom! 

Jeg håber du finder et arbejde (i en fart), hvor de vil sætte pris på dig og dine kompetencer. 

Mvh. Louise

Anmeld

17. juni 2013

sbs78

Velkommen i klubben. Jeg fik også selv en opsigelse på mit arbejdet i tirsdags, men jeg fik en begrundelse. Der er desværre ikke kunder nok til mig, når der kommer 2 tilbage fra barsel. Men jeg har heldigvis fået nyt arbejdet, som jeg starter på her den 2 juli. Men det er aldrig særligt sjovt at blive opsagt.

Anmeld

17. juni 2013

DianaRJS

MortilElias2010 skriver:

.. Jeg er blevet opsagt - uden begrundelse. Den afventer jeg stadigvæk  Min leder er så konfliktsky at selv de mindste ubetydelige beskeder går igennem hendes souschef som så videregiver dem til mig, selvom vi passerer hinanden flere gange dagligt. Og stedet er ikke særlig stort  I fredags hviskede min souschef at det var helt i orden hvis jeg først kom kl. 11 imorgen (mandag) istedet for kl. 9 når mine kolleger skal bruge to timer på at ordne fritidshjemmets arealer udendørs. Ja det tror da pokker, når min leder har tænkt sig at fortælle mine kollegaer (som ved jeg er blevet opsagt) at jeg er opsagt. Så ser hun mig sikkert helst ikke der, men jeg møder selvfølgelig op kl. 9  Jeg vil gerne høre begrundelsen  Hun har ikke gjort andet end at væve siden tirsdag før grundlovsdag. Har INGEN anelse om hvorfor jeg er blevet opsagt  Det er fandme mystisk. Så jeg er igang med jobansøgninger igen... Ikke lige dét jeg troede jeg skulle bruge 2013 på... Og især ikke på dén måde hun har håndteret det på. Kan kun glæde mig over BUPL er indenom og er medlem af en fagforening  

Men det er fandme surt, hvis bare der lå en gyldig grund eller ihvertfald en konkret - jeg kan jo nå og digte mange muligheder ud af ingenting. 

Og så er hun formand for Børn&Unge afdelingen i Billund  Amen jøsses... 

Dog forklarer hendes adfærd meget i forbindelse med HVOR anerkendende hun er, hun er røget helt af i svinget og er gået i den misforståede godhed-fælde. Det tjener hverken hendes ansatte eller børnene, som er under KFUMs Sociale Arbejde derude. 

Men DYBT SUK altså 

Ej øv. Håber du finder noget hurtigt igen. Og hvor er det dog irriterende at blive opsagt uden begrundelse -.- 

Anmeld

17. juni 2013

HHC88

Jeg ville gå hende på klingen og bede om en begrundelse. Kommer den ikke, ville jeg ikke lægge skjul på min mening omkring det. Selvfølgelig alt i en ordentlig tone, men ærligt sagt 

Er sikker på du finder et nyt arbejde snart, og forhåbentlig med en leder der rent faktisk udfylder jobbet som en leder.... 

Anmeld

17. juni 2013

JulieE

Øv altså!!!! Det er jeg ked af at høre!! 

Som flere af de andre skriver, ville jeg gå hende på klingen for en begrundelse. Og så ville jeg tage fat i min fagforening og få lidt råd og vejledning. Hvis hun bliver ved med at undvige, kan de hjælpe dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.