Går den, så går den...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

542 visninger
4 svar
4 synes godt om
16. juni 2013

Anonym trådstarter

Ja, jeg er anonym, fordi jeg er en total kryster der ikke vil genkendes af vedkommende, selvom hun med største sansynlighed ikke er her!

Jeg vil bare høre om det kun er mig der synes det er lige optimistisk nok.

En der har en DVDfilm til salg.

Hun skriver:

Nypris: 150 + porto
Min pris: 150 inkl. porto

Har været i brug 2 gange.

Altså.. Så sparer man kun portoen? På en brugt DVDfilm? Som man kan gå ned i en butik og spare portoen på alligevel og så få den fra ny.

Er det lidt optimistisk, eller er det bare "går den, så går den"?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2013

Bshizzle

Vil sige "går den.. Så går den".. 

Har selv et par venner der sælger brugte ting.. Men som sælges som ny-pris og måske lidt mere end det faktisk koster 

- må være et HELD hvis man får det solgt 

Anmeld

17. juni 2013

asphodel

Anonym skriver:

Ja, jeg er anonym, fordi jeg er en total kryster der ikke vil genkendes af vedkommende, selvom hun med største sansynlighed ikke er her!

Jeg vil bare høre om det kun er mig der synes det er lige optimistisk nok.

En der har en DVDfilm til salg.

Hun skriver:

Nypris: 150 + porto
Min pris: 150 inkl. porto

Har været i brug 2 gange.

Altså.. Så sparer man kun portoen? På en brugt DVDfilm? Som man kan gå ned i en butik og spare portoen på alligevel og så få den fra ny.

Er det lidt optimistisk, eller er det bare "går den, så går den"?

Jeg så en annonce på et brugt spil engang, hvor man bød ligesom til en auktion, og den med det højeste bud vandt.

Den pris, som "vinderen" endte med at betale for den brugte vare, var HØJERE end prisen for ny vare købt i butikken.

Jeg må indrømme at jeg synes de største idioter er dem der ikke tjekker en vares nypris, førend de byder på noget brugt. Som individer er vi selv ansvarlige for at tjekke hvad tingene reelt koster, førend vi køber dem, og jeg synes bestemt ikke der er nogen grund til frivilligt at lade sig snyde. Og nu til dags er der så mange webshops på internettet, at man skal ud i meget specielle varer førend man ikke kan finde frem til en potentiel pris på internettet.

Anmeld

17. juni 2013

CroQuis

Går den, så går den 

Men jeg tjekker nu altid priser inden jeg køber brugt, og betaler max 50% af hvad en ny ville koste, for en brugt 

Anmeld

17. juni 2013

Lone Jakobsen

jeg så på et tidspunkt en voksen kanin, mener den var 3-4 år, med tandskade.... som blev sat til salg til 1000kr. det var ikke en race kanin af nogen slags det synes jeg er optimistisk

giver også helst omkring halv pris når jeg køber brugt, og sælger på samme måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.