Jeg har lavet barselsgaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.344 visninger
9 svar
12 synes godt om
16. juni 2013

Anonym trådstarter

Jeg er anonym for at min veninde ikke skal opdage gaverne på forhånd - hun har godt nok ikke profil herinde, men hellere vide sig ekstra sikker Men min veninde er gravid og har snart termin, og de kender ikke kønnet.. Derfor begav jeg mig ud i at hækle kønsneutrale barselsgaver til hende, da hun er typen der sætter stor pris på hjemmelavede ting. Er meget tilfreds! Eneste ting er, at på suttesnoren knækkede snoren i kanten, da jeg var ved at hæfte nederst i den ene side, så den går ikke hele vejen ned. Men pyt, man må godt kunne se, det er hjemmelavet!

Så en girafnusseklud og en suttesnor med en lille ugle til min dejlige veninde
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2013

Babydrøm

Anonym skriver:

Jeg er anonym for at min veninde ikke skal opdage gaverne på forhånd - hun har godt nok ikke profil herinde, men hellere vide sig ekstra sikker Men min veninde er gravid og har snart termin, og de kender ikke kønnet.. Derfor begav jeg mig ud i at hækle kønsneutrale barselsgaver til hende, da hun er typen der sætter stor pris på hjemmelavede ting. Er meget tilfreds! Eneste ting er, at på suttesnoren knækkede snoren i kanten, da jeg var ved at hæfte nederst i den ene side, så den går ikke hele vejen ned. Men pyt, man må godt kunne se, det er hjemmelavet!

Rigtigt sødt

Anmeld

16. juni 2013

Anonym trådstarter

AnnL skriver:

Rigtigt sødt

Tak!

Anmeld

16. juni 2013

Trine89

hvor er det bare fint

Anmeld

16. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Så fint!! Vh stine

Anmeld

16. juni 2013

Kløver

Hvor er det fedt lavet, ville da selv blive super glad. Hvor har du fundet opskriften på nussekluden

Anmeld

16. juni 2013

Anonym trådstarter

Tusind Tak alle :-)

Anmeld

16. juni 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Hvor er det fedt lavet, ville da selv blive super glad. Hvor har du fundet opskriften på nussekluden

Tak! Det er en købt opskrift på engelsk. Kan lige finde link i morgen er på fra mobil nu

Anmeld

16. juni 2013

Kløver

Anonym skriver:

Tak! Det er en købt opskrift på engelsk. Kan lige finde link i morgen er på fra mobil nu

Tak, jeg er også sikker på din veninde bliver rigtig glad

Anmeld

17. juni 2013

Nea85

Anonym skriver:

Rigtig fine ting! Er sikker på, at din veninde bliver rigtig glad for det

Jeg vil anbefale dig at lave en ekstra nusseklud, hvis du orker, for det er altid rart at have en ekstra, mens den bliver vasket (taler af erfaring med en datter, der er meget glad for sin!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.