læge undersøgelse uge 24 fortaget af sygepl.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. juli 2009

kiroo

ville bare hører om der er andre der også har fået fortaget 24 undersøgelsen af en sygepl..?
Jeg fandt først ud af det da jeg kom op til lægen. og syntes lidt det var lidt overfladisk, målt urin, mærkede efter liv (hvilket jeg mærker pænt meget af) og målt blodtryk.. og jeg skal til JMD og 2uger og sygepl. kunne jo ikke besvare mine spørgsmål jeg havde..

kitt 25+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2009

Tina2

Næh, det har jeg ikke prøvet, men vil så sige at de ting kan hun jo egentlig godt gøre + at har man spørgsmål omkring graviditeten, så synes jeg faktisk JM er at foretrække......
Og du kan jo ringe til JM når du vil.....

Men jeg ved ikke, for mig har det bare altid været JM der stod i første række ved mig (fremfor lægen) hvis jeg havde spørgsmål......

Anmeld

8. juli 2009

Anja

Jeg er altid blevet undersøgt af lægen, når jeg har været til graviditetstjek.

Troede, at det SKULLE være lægen der tilså en ??

Anmeld

8. juli 2009

kiroo

Anja skriver:

Jeg er altid blevet undersøgt af lægen, når jeg har været til graviditetstjek.

Troede, at det SKULLE være lægen der tilså en ??

det troede jeg også, jmd syntes også at det er lidt mærkeligt, men lægerne får penge for det derfor overlads det ikke til jmd

Anmeld

8. juli 2009

Balderson

Det er ikke et krav, at det skal være en læge...

Og de ting der skal ske hos læge på dette tidspunkt, kan en sygeplejeske også gøre...

Det er selvfølgelig som du skriver hvis man har spørgsmål, at sygeplejeskeren måske kommer til kort...

Men så kan du jo altid ringe til din jordmor ;0)

Anmeld

8. juli 2009

Ox.

kiroo skriver:

ville bare hører om der er andre der også har fået fortaget 24 undersøgelsen af en sygepl..?
Jeg fandt først ud af det da jeg kom op til lægen. og syntes lidt det var lidt overfladisk, målt urin, mærkede efter liv (hvilket jeg mærker pænt meget af) og målt blodtryk.. og jeg skal til JMD og 2uger og sygepl. kunne jo ikke besvare mine spørgsmål jeg havde..

kitt 25+4

Jeg har fået foretaget mine 1, 2 og 3 graviditetsundersøgelser af min egen læge, og ellers har det været min jordmoder der har stået for alle scanninger, samtaler osv.. Har ikke haft nogle undersøgelser med sygeplejersker ihvertfald.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.