Tilsigelse til udlægsforretning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.939 visninger
12 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. juni 2013

Anonym trådstarter

Nogen der har prøvet at skulle til møde hos Skat i forbindelse med noget de kalder udlægsforretning?

Jeg skal til møde i morgen pga min SU gæld, som jeg ellers ikke har hørt noget til i ca 3 år.

Der står noget med pantefogden og sådan. Er lidt udsikker på hvad der skal ske.

Nogen der har prøvet det?

Anonyme svar er tilladt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2013

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

Det må være fordi du ikke har afdraget på din sugæld, tror de vil høre om du har noget af værdi kan gøre udlæg i. Jeg kan ikke forestille mig at du bliver indkaldt til sådan et møde uden du har fået besked på at du skulle starte med at afdrage på lånet. 

Anmeld

16. juni 2013

Troldemommi

Anonym skriver:

Nogen der har prøvet at skulle til møde hos Skat i forbindelse med noget de kalder udlægsforretning?

Jeg skal til møde i morgen pga min SU gæld, som jeg ellers ikke har hørt noget til i ca 3 år.

Anonyme svar er tilladt.

Aner ikke hvad det handler om, men de vil vel bare gerne have deres penge tilbage, men du afdrager vel på din su gæld så tror ikke du skal bekymre dig 

Anmeld

16. juni 2013

Anonym trådstarter

2skønnebørn skriver:

Det må være fordi du ikke har afdraget på din sugæld, tror de vil høre om du har noget af værdi kan gøre udlæg i. Jeg kan ikke forestille mig at du bliver indkaldt til sådan et møde uden du har fået besked på at du skulle starte med at afdrage på lånet. 

Jeg har ikke nogen afdragsordning på gælden. 

Men synes det er underligt at jeg ikke har modtaget noget som helst i omkring 3 år og så ud af det blå bliver man indkaldt til sådan et møde.

Anmeld

16. juni 2013

Anonym trådstarter

Monica P skriver:

Aner ikke hvad det handler om, men de vil vel bare gerne have deres penge tilbage, men du afdrager vel på din su gæld så tror ikke du skal bekymre dig 

Desværre nej, ved godt det er dumt, men har simpelthen ikke haft råd pga anden gæld

Anmeld

16. juni 2013

aarhusmor

De vil nok bare have en betalingsaftale med dig og at hvis ikke du går med i sådan en, så laver de udlæg i hvad end du ejer.

Anmeld

16. juni 2013

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

De vil nok bare have en betalingsaftale med dig og at hvis ikke du går med i sådan en, så laver de udlæg i hvad end du ejer.

Tænker jeg også, men ville bare hører om der var andre der havde prøvet det.

Ejer ingen ting og er på KH og kæresten er på DP, så der ikke meget de får ud af mødet. Kan dog godt oprette en betalingsaftale, men beløbet bliver bare ikke ret højt.

Anmeld

16. juni 2013

Anonym

Anonym skriver:

Tænker jeg også, men ville bare hører om der var andre der havde prøvet det.

Ejer ingen ting og er på KH og kæresten er på DP, så der ikke meget de får ud af mødet. Kan dog godt oprette en betalingsaftale, men beløbet bliver bare ikke ret højt.

Så får de jo også noget ud af det, en afdragsordning. Det er jo klart de skal have deres penge.

Anmeld

16. juni 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Så får de jo også noget ud af det, en afdragsordning. Det er jo klart de skal have deres penge.

Ja selvfølgelig skal de det

Tænker måske bare at de ikke synes det er nok...

Men det finder jeg ud af i morgen 

Anmeld

16. juni 2013

MorTil4<3

Anonym skriver:

Anonyme svar er tilladt.

jeg har haft en X der skulle det samme

og du kommer bare ind til møde , de spørger om du ejer nogen bil/MC/båd og så videre og gør du ikke det så sker der intet ud over i laver en aftale om afdrag og mulig procent del af din løn fremover de kan beholde for at få gælden ned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.