Sebastian har åbenbart fundet på han skulle være bager mens jeg var på badeværelset -.- hans beskrivelse af en god gang dej lyder sådan her...
Først tager man 3 æg og smadre ud på bordet..... ej.. hov der røg altså 2 på gulvet.. nå skidt pyt..... så tager man 1 liter mælk og også hælder på bordet, ej hov vent nu lige hvorfor triller det også på gulvet? nå skidt der er stadig ca en halv liter her.... så tager vi lidt sukker og drysser på bordet, og NU tager vi DEN STOOOOORE pose med mel og blander deri (2 kg mel) og efterfølgende lidt (1½ kg) grahamsmel også skal det bare blandes.... WOW STOP HOLDT NU KOMMER MIN MOR.... jeg skynder mig lige at løbe...
jeg kommer så ud fra badeværelset, og der er det en hmmm børnebolle dej, og jeg tror måske jeg fik råbt hans navn som fru. Olsen i krummerne, SEBASTIAN, KAN DU SÅ KOMME HERUD TIL MIG....
Sebastian begrundelse for det rod han nu havde lavet var " jamen mor, sådan gør moster det altså" -.-
nå... jeg får ryddet op efter det svineri, får ringet til "moster" og høre hvad det nu er for noget, og hende self. flad af grin og kan slet ikke sige et ord, men sagen er faktisk hun havde været ved at lave Klatboller, altså meget flydende dej bare ud på en bageplade og ovnen, og var så det Sebastian havde opfanget -.-
Anmeld