Neglebideri...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.088 visninger
7 svar
2 synes godt om
16. juni 2013

Muhmi

Har du bidt negle? Hvis ja, hvorfor og i hvor lang tid?

Er du holdt op, i så fald hvor lang tid og har du haft det svært med at stoppe 100%?

Jeg har bidt negle, ligeså længe jeg kan huske, men jeg stoppede sådan lidt on-off da jeg var atten... Det er jo så omkring ti år siden... Men jeg er først stoppet hundrede procent for ca. 1 år siden... Jeg klipper kun mine negle og de knækker sjældent nu her fordi jeg faktisk aldrig har fingrerne i munden mere...

Jeg startede fordi min storebror bed negle, så det er ham jeg har det fra... Og tror han har det fra min mor, hun bed negle da han var helt lille

Jeg synes dog stadig ikke jeg har fået de smukke negle jeg egentlig gerne ville have, men ja jeg må vist bare indse at mine negle aldrig bliver så smukke som dem i reklamerne Men jeg elsker at pleje mine negle og bruge neglelak og gøre dem pænere

Det første billede er ikke mine negle, men det billede minder faktisk helt utroligt meget om hvordan mine egne negle så ud dengang... Og så er der jo så billeder af resultatet

Smid gerne billeder op af hvordan dine negle ser/så ud

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2013

B&J

jeg bed ikke negle men rev dem af altså det første stykke det samme på mine føder ja det var nok lidt psykisk her må jeg indrømme... de så skrækkelige ud og hold da op så ondt det gjorde tit, for 7-8år siden da jeg flyttede hjemme fra stoppede jeg med det fordi der slap jeg en masse fra mig som jeg havde behov for. og har aldrig klippet dem eller rykket i dem siden filer dem kun hvis det er slemt..

men nu efter jeg arbejder og jaaa så dør de lige så langsomt men det er også okay at have korte negle bare de er fine

Anmeld

16. juni 2013

Muhmi

B&J skriver:

jeg bed ikke negle men rev dem af altså det første stykke det samme på mine føder ja det var nok lidt psykisk her må jeg indrømme... de så skrækkelige ud og hold da op så ondt det gjorde tit, for 7-8år siden da jeg flyttede hjemme fra stoppede jeg med det fordi der slap jeg en masse fra mig som jeg havde behov for. og har aldrig klippet dem eller rykket i dem siden filer dem kun hvis det er slemt..

men nu efter jeg arbejder og jaaa så dør de lige så langsomt men det er også okay at have korte negle bare de er fine

dør dine negle?  

Anmeld

16. juni 2013

DianaRJS

Muhmi skriver:

Har du bidt negle? Hvis ja, hvorfor og i hvor lang tid?

Er du holdt op, i så fald hvor lang tid og har du haft det svært med at stoppe 100%?

Jeg har bidt negle, ligeså længe jeg kan huske, men jeg stoppede sådan lidt on-off da jeg var atten... Det er jo så omkring ti år siden... Men jeg er først stoppet hundrede procent for ca. 1 år siden... Jeg klipper kun mine negle og de knækker sjældent nu her fordi jeg faktisk aldrig har fingrerne i munden mere...

Jeg startede fordi min storebror bed negle, så det er ham jeg har det fra... Og tror han har det fra min mor, hun bed negle da han var helt lille

Jeg synes dog stadig ikke jeg har fået de smukke negle jeg egentlig gerne ville have, men ja jeg må vist bare indse at mine negle aldrig bliver så smukke som dem i reklamerne Men jeg elsker at pleje mine negle og bruge neglelak og gøre dem pænere

Det første billede er ikke mine negle, men det billede minder faktisk helt utroligt meget om hvordan mine egne negle så ud dengang... Og så er der jo så billeder af resultatet

Smid gerne billeder op af hvordan dine negle ser/så ud

jeg bider ikke negle men piller den, er desværre en eller anden vane jeg har når de bliver for "lange" irritere de mig og så piller jeg i den uden egentligt at tænke over det...

har endda prøvet med gele negle, og akryl negle for ikke at kunne komme til mine egne negle. MEN de bliver også bare pillet af -.-

men de ser i hvert fald sådan her ud, og hvis du har mirakel midlet så sig endelig til

Anmeld

16. juni 2013

B&J

Muhmi skriver:

dør dine negle?  

ja det kalder jeg det løfter kasser osv også ind i mellem knækker de jo fordi jeg har lange negle og ja det har jeg ikke mere de er max 2 mm ud over den alm negl. fordi de er skisme smuttet af så de er døde

Anmeld

16. juni 2013

Clisolka

Uha jeg har bidt meget negle da jeg var yngre. Jeg ved faktisk ikke hvornår jeg stoppede, men det er mange år siden nu... 

Anmeld

16. juni 2013

Lookingforward

Bed negle til jeg var omkring 15år, sådan seriøst bed negle... Helt ned til rødderne  Mødte min nuværende kæreste i juni, og han sagde, hudløst ærligt, at han syntes det var møg ucharmerende og ikke spor feminint når jeg sad med klørfem i kæften og mine negle var helt flossede 

Derefter stoppede jeg, jeg har ikke bidt negle siden, og nu er de ca. 5mm ud over fingerspidsen alle sammen  Føler mig meget mere feminin, og så med lidt ringe på, så får man altså nogle kanont flotte kvindelige hænder 
Nu komplimenterer kæresten også jævnligt i stedet, og mener at jeg bør blive håndmodel, ha ha 

Anmeld

16. juni 2013

malliebooh

Jeg har bidt negle så længe jeg kan huske og så on/off siden sidste sommer. Meget sjældent efter jeg er blevet gravid (der skete et eller andet med mig der ) og det har hjulpet mig rigtigt meget at have noget fint neglelak at tage på og skifte jævnligt før lakken krakelerede. Ellers ville jeg bare pille det af og bide igen Nu er jeg så også gået totalt amok i lak og har snart en samling på 106 stk. Ups :i 

og så ser det altså bare pænere ud med en ny flot lak på lange velplejede negle!  

Har vedhæftet et billede jeg lige har taget nu her, det er min højre hånd og derfor lakken ikke sidder lige pænt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.